Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, May 14, 2013

Meggi Tomyam Mamee Chef

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

DSCN3919

Pepagi dah telan meggi tomyam…apa ke he nya nie kakakecik ooi…nasi lemak 2 bungkus dok ada tak mau makan..ntah la tekak nie xdapat nak telan je nasi lemak…tekak terasa pahit nak telan air liur pun perit…

 

DSCN3921

Konon makan meggi tomyam jenama mamee yg chef punya tu boleh la keluarkan peluh..eh memang dah kuar peluh nie..mecurah2 je keluar nya..tapi tekak nie masih lagi perit..kepala terasa berat lagi…

3 comments:

Mrs. Abi said... [Reply]

bykkan minum air kak...cuaca panas skrg ni... kalau peerit tekak akak mkn pisang...aritu awin pedih tekak, nk telan air liur sakit, nk makan nasi lagi la, so awin mkn pisang... dia melicinkan perjalanan kt tekak hehehee

kiera'sakura said... [Reply]

minum air masak bebanyak lepas tue air 100 plus kak bagi ade tenaga. tapi kalau tekak x sedap layan megi memang syahdu kan kak. hihi

diana said... [Reply]

tekak perit jangan makan yang ada minyak nanti jadi melarat..menjana ke arah batuk lak..:p