Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, November 17, 2011

Kepulanganku disambut……bagaikan anak sendiri

Assalamualaikum…

 

Bahagia dan hilang rasa penat bekerja duduk seharian di atas kerusi apabila diri kakakecik nie pulang dari kerja…sampai rumah…si dia suruh muncul di depan pintu…memang dia kenal bunyi kereta kakakecik…bila nampak kakakecik buka pintu kereta…tak nampak muka lagi pun dah dengar-dengar dia menjerit panggil kakakecik…ATEH ATEH ATEH ATEH…selagi si Ateh tak menyahut sampai ke sudah dia panggil ATeh dan ada je benda dia nak bagitau…

 

Sememangnya macam anak sendiri menanti dan menyambut kepulangan ibunya baru pulang dari kerja…patut la orang kata…walau penat letih macam mana pun…bila balik rumah… nampak muka anak dan si anak mintak dimanja suruh main sama-sama dengannya hilang penat yang seharian kita mengeluh…

aisyamyrza

Aisya yang setiap hari menunggu kepulangan atehnya

Kakakecik hanya tumpang kasih sayang anak saudara aje la…itu pun nasib baik la kakak kakakecik tinggal sementara kat umah mak sebab rumah dorang tengah renovate….tatau la cmne rasa sunyi nya bila rumah dorang siap nanti…dah tak de lagi anak yang sambut kakakecik bila balik kerja…tak de lagi si budak comot untuk kakakecik mengacau sampai dia marah-marah mengamuk dengan kakakecik…

 

pssst : walaupun kadang kala geram dengan perangai nya tetapi dia menceriakan kehidupan kami sekeluarga…ateh cayang ecah

9 comments:

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

macam Yaya. hiihi/ ;)

.: iEyLa :. said... [Reply]

hukhuk...bile nak ade anak sendiri nih..meh doa sme2 kakakecik jom.. ;)

Iffah Afeefah said... [Reply]

ecah gak

hehe snok kan?

akak cepat2 la carik

mesti ade nye=)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@fRaMe LenSeS

best kan nadh bila kita balik keja penat2..ada anak yang sambut

aDisH.sHidA said... [Reply]

@.: iEyLa :.

alamak soalan ieyla...x mampu kak nak jawab..i'allah doa2kan utk akak yer

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Iffah Afeefah

a;a ecah....kadang2 panggil dia chacha...jarang nak panggil aisya...

i'allah kalau ada jodoh lambat n cepat je..doa2kan

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

bestnyer....mmg seronok anak kecil terkejar2 tgu kita pulang

Rozuan Ismail said... [Reply]

comelnya dia.bila tuan blog nak ada anak sdiri.hik hik

kiera'sakura said... [Reply]

sme la mcm kira blek kg.. pg2 tue anak2 sedara dh ketuk bilik tnye itu ini... :)