Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, November 21, 2011

Program Tergendala Kerana Harimau Muda

Assalamualaikum…

Wah dah ramai yang tukar DP FB dengan Harimau Malaya (termasuk kakakecik hahaha)…semangat kuat tu mau ada…..harap malam nie pemain2 Harimau Muda berjuang habis-habisan membahamGaruda bagi Final Bola Sepak Sukan SEA…

Kerana final ini jugak la banyak program yang tergendala…siaran TV pun bertukar waktu siaran…Kakakecik pun terkena bias nya..plan awal sebelum separuh akhir sabtu lalu…petang isnin nak p Penang, jumpa kawan lama, beli barang dan angkut barang-barang adik yang akan habis pengajian nya di PSP…tetiba disebabkan dek final bola malam nie…tak jadi la kakakecik pergi penang..tunda keesokan harinya…nasib baik adik ok je..x push kakakecik ambik barang dia…

Pssst : ehem ehem ada orang kata semangat nyer tukar gambar profile FB….semestinya…malam nie akan tengok bola dengan family je kat umah…wah wah

2 comments:

Rozuan Ismail said... [Reply]

wan tgk dkt kdai mamak

Onitsuka_hana said... [Reply]

xdapat tengok ceta jakie chan.huhu