Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, November 30, 2011

Wordless Wednesday #22 : Kek Lapis Ibu Mengandung

kek lapis ibu

9 comments:

efa said... [Reply]

sedap kek lapis tu nk sikit hehe org tak mengandung pon nk -_-'

kiera'sakura said... [Reply]

untuk adik akak yg kt ipoh tue kan..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

wahh tak ngandung nak blh tak?

bersama kak Es said... [Reply]

saya ngandung! saya ngandung !

sambil angkat tangan (dua-dua belah)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@efa kalau tak ngandung lagi la boleh buat....sebab adik akak yang tengah sarat perut nye melapis nie

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura a;a dia yang buat sendiri...dia melapis...akak x sht...tp dia dah beli barang...akak tolong2 tgok je....utk jamuan di KK tanjung rambutan

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ummi dah buat kan...ini adik shida yang sarat melapis sendiri

aDisH.sHidA said... [Reply]

@bersama kak Es
kak es hehehehhee..i'allah tunggu kita jumpa nanti ye

.: iEyLa :. said... [Reply]

alorhh...nak jugak!!!!!!