Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, August 11, 2011

Kalau Dah Pangkat Adik, Tak Sah Kalau….

Assalamualaikum

Hari ini dah hari ke 11 kita semua umat Islam berpuasa….cantik jugak nombor pada tarikh hari ini…110811..bak kata pertanyaan Pakcu..xde orang nikah kahwin ke hari ini….hari ini jugak la shida pukul 9 pagi dah masuk dapur..bukan sebab nak basuh pinggan or periuk tapi MEMASAK….aik aik bukan shida masak untuk dijadikan bekal tengahari tadi…tetapi ia jugak sebagai BEKAL untuk adik yang kini sedang belajar PSP…..dia suruh buat kuah untuk kew teow hailam…..ermm kalau dah pangkat adik tu kan tak sah kalau nak suruh aka buli kakak dia buat itu ini….al-maklum la dia kan adik bongsu…sabo je la kan…

DSCN6314 Shida hanya buat kuah hailam tanpa masuk kan sayur-sayuran biar dia sendiri masuk kan masa nak panaskan kuah tu petang nanti…

Adik..kira hang untung juga la sebab ada kakak yang rajin macam kak nie tolong buatkan…(hahahhahah perah santan plak shida nie kan)…

psssst : sedang menunggu BF adik untuk datang ambil barang2 dan makanan yang dikirimkan ini…

P/S : ADIK NOVEL TU TOLONG BAGI DEKAT KAKAK WATI INA……

10 comments:

mikro_kokus said... [Reply]

kak Shida....... nak duett raya.... heeee~

Pakcu Sofi said... [Reply]

nak gakkkkkkk

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

rajinnyer...bg sini sikit boleh?

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

ni yang wat lapar ni !
:)

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

pandai lah kak shida ,,huhu qaseh xpndai pun

kiera'sakura said... [Reply]

kak shida.. kira pown adik kak kan? hihihih :D

Sunah Sakura said... [Reply]

kakakecikkkk!!!! gggrrr....kurus puasa saya...tapi nasib baik tak suka kue teow..

cik pulau said... [Reply]

hamboi.. kemain lagi..

akak pose ke tak ni?? hahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [Reply]

huihs...dah ada calon belum?ni yg kenan nak buat adik ipar ni...

p!q4h b@guss said... [Reply]

lapaq.. nanak gak..