Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, August 4, 2011

Kek Lapis Sarawak DiMusnahkan….Hancur HarapanKu

Assalamualaikum….

Bagi penggemar kek lapis sarawak seperti kakakecik nie mesti akan hampa bila berita mengenai mentega jenama Golden Churn Creamy Butter yang digunakan yang disahkan mengandungi DNA babi…hancurlah harapanku untuk menikmati kek lapis sarawak selepas nie…untuk pengetahuan semua shida dah tempah kek lapis sarawak pandan choc berry dari seorang blogger ini….baru je semalam bagitau dengan mak dan kakak yang shida tempah…tetapi bila baca Harian Metro malam tadi….terkejut terdiam dan terfikir…adakah adikecik guna mentega tersebut….untuk menyedapkan hati ini….ish tak mungkin kot dia guna…dia guna mentega yang biasa2 je rasa nya…huhuhuhu…

pandan choc berry ini la kek lapis pandan choc berry yang shida tempah dr adikecik sunah sakura…sedap sangat2

Tup tup arini adikecik ada up entry tajuk nya amat membuatkan shida resah….rasa sedih sangat..cuba klik gambar di bawah untuk lebih lanjut…

sunah

Lulur hati kecil shida ni bila baca tajuk entry Sunah tu…tapi alhdmlah ada P/S di akhir entry tersebut….syukur sangat2 tak de la musnah pun harapan shida….sebab nya Sunah tak guna mentega yang mengandungi DNA babi tu….

 

psssst : yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa best nya raya nie boleh la hidangkan kek lapis sarawak air tangan selera sakura..samping tu boleh promote….ada komisyen x sunah…hehehee…

11 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply]

huhu..raye ni xthu abg bwk balik x kek lapis srawak dr sne..
nk cri yg betul2 xgune butter tu dlu la..

psstt: pe kate akk bg ieyla sket..hikhik

Sunah Sakura said... [Reply]

takde!!!! ahahahaha~

akak, akak nak saiz bape ek? nak belah dua ke macam mana... nanti kalo saya buat, saya bawak pi KL, bagi abg ady.. nanti dia balik kedah dia bagi akak...boleh?

aDisH.sHidA said... [Reply]

@.: iEyLa :.

eh eh kenapa mintak dengan akak le..huhuhu..akak pun tempah dengan sunah...cepat g tolong sunah melapis...nanti dia kasi upah kek

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

nak pergi beraya umah akak la nanti !!
:D

Iffah Afeefah said... [Reply]

bwk p kl bg skit kat kajang k

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Sakura

adikecik....skrg nie akak ngan ina je kan...akak de promo kat azlini cik pulau tp kata nya nak tanya kakak dia dulu....

kalau akak ngan ina je...bahagi 2 la sebab kami sama2 nak pandan choc berry nie...

yup mcm tu la yang akak n abg ady bincang mlm tu..sunah kirimkan kepada abg ady erk..yang ina myb sunah boleh pos..sebab takut x smpt jumpa dia....hehehee...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~Kirin Selama Perak~

datang la..bawak dak comey skali ye dak gemok...tp kat umah dak comey pun ada jugak..kami oder sama2 hahahaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Iffah Afeefah

eh eh bas tak singgah kajang ok...hahahaa...kalau nak pergi jhor...tolong sunah melapis

~..Lesung Batu..~ said... [Reply]

weeeee~~ dah orderkan ey?? orite.. =)

.::.MY.s.e.l.f.::. said... [Reply]

perhhhh... rasa nie umah kak shida kena g cepat2 la, nnt habis.. haritu nak hbskan yg dalam tupperware tu.. sedap sangat tapi segan... :P

cik pulau said... [Reply]

perhhhh..
suke lewttew..