Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, August 4, 2011

Acik Fidah Pun Baca Sunah Suka Sakura

 

Assalamualaikum….

Tiada ku duga sedara ku tertarik dengan entry Sunah Suka Sakura dot com….memang tak disangka dek akal fikiran nie Acik Fidah yang menetap di JB baca entry Sunah….agak2 korang entry mana yang membuatkan Acik Fidah tertarik dan siap post kat wall FB nya…

Ayat di wall Acik Fidah berbunyi macam nie :

Noor Afidah Abdullah  : Saya bukan penggemar kek lapis sarawak TETAPI tertarik untuk berkongsi maklumat....

acik pida

Alhmdulillah acik fidah suka dan tertarik untuk berkongsi maklumat tentang ini dan yang paling PENTING entry dari adikecik kakakecik yang comey itu….

acik

psssssssssssst : Sunah…teruskan penulisan mu ye adikecik…bak kata kak elly kamu…sunah kan boleh jadi duta sarawak

6 comments:

AlongUsop said... [Reply]

hehehehehe.. bumi ni kecik je.. :)

~..Lesung Batu..~ said... [Reply]

perghhhh!!~ kak sunah pemes!

efa nur said... [Reply]

kak sunah mmg terbaekk..!! :)


ikhlas, Efa Nur :)

Suhaili Sarif said... [Reply]

wow!!!! jajahan sunah dah tersebar
hehe
cayalah jeneral sunah d(^___^)b

Sunah Sakura said... [Reply]

erkkkkk! suh dia tengok gambo kat entry lagi satu... yang kerajaan sarawak... ade gambar mentega tu...

http://www.sunahsukasakura.com/2011/08/kerajaan-sarawak-harus-ambil-perhatian.html

cik pulau said... [Reply]

hahahaha..


pemesnya dia.. hihihi