Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, October 1, 2012

Sentiasa Minta Diisi

Ya Allah kenapa la macam nie…sampaikan sesiapa yang duduk dekat sentiasa sama kakakecik mesti tekanan dan risau..mahu nya tak…setiap 2-3jam sekali perut nie mintak di isi.

 

2 Malam lepas..Kak Ja dah malas layan kakakecik..ye la pukul 10 lebih dok membebel lapar..lapar…suruh dia buat spghti dia tak nak…kakakecik nak masak malas…saja nak manja2 dengan kakak kakakecik sorang tu..dia kata x boleh tak boleh..dia sampai tutup telinga x mau terikut nafsu makan kakakecik..ye la berat dia dah naik sejak bersalin kat auni…Mak Su plak dok bebel dekat kakakecik sebab makan dah lewat…ni kira awal la maksu baru pukul 10 malam sebelum nie pukul 12 pun cheq makan nasi lagi….memang nak berat naik nie budak nie..maksu terus membebel lagi…a;a memang pun skrg nie berat dah turun 2kg…kalau naik maintain balik berat sebelum posa ok la…hehhehe..

 

Kalau nak ikut rutin makan kakakecik setiap ari…sarapan pagi memang xada..pukul 12 makan nasi, pukul 3 makan lagi nasi..waktu petang macam nie kalau boleh tahan tahan la perut tu..kalau tak tahan cari la apa2 yang boleh makan..(nie tengah tunggu air mendidih nak rendam megi cup), pukul 7 makan nasi lagi..malam kul 9 or 10 makan lagi…macam malam tadi makan kerepok sira dan kerepok lekor…makan sorang2 je..orang dalam umah tu tak mau teman kakakecik makan..

 

psssst : tapi dorang pelik makan banyak tak besaq2…huhu

2 comments:

Citarasa Rinduan said... [Reply]

klulah ayu sekecil shida sure ayu mkn byk2.. hehee. sebab tu ayu besorr..

awk.. kn mkn ikut waktu sesuai. gastrik perlu mkn kerap.. amalkan mkn sihat ya. jgn goreng2. klu nafsu tgh mengebu. mkn buah y xberapa masam...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Citarasa Rinduan alahai ayu nie..mcm la kamu tu beso sangat...ok je tengok badan kamu...thanks ayu atas info tu