Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, June 26, 2011

Apabila Seorang Ayah Menegur………….?

Assalamualaikum…

Ayah memang seorang yang pemerhati..kalau sebelum ini ayah tegur pasal berat badan…suruh bagi naik…kurus sangat kata nya..alhamdulillah sekarang berat dah makin meningkat…

Hari ini pagi tadi ayah tegur lagi..tapi bukan sebab berat badan tetapi

Ini yang ditegur oleh ayah

brooch

kerongsang kecil yang bergoyang ditudung anak dara dia ditegurnya….

“Pakai apa tu ditudung kepala tu”

Mak yang tolong jawab “ kerongsang…..”

Si Anak…”Ayah nie….dah pakai lama la…..baru nak perasan”

Mak “ Ayah tatau perkembangan langsung no..”

Mak tatau la cheq ayah tatau perkembangan ke ayah tak suka cheq pakai macam nie…ayah kalau bab kain baju kalau dia tak suka di tegur…ini bab kerongsang tatau la plak dia suka x ke…huhuhu…sabar je la….adakah ayah tegur sebab takut bila terkena matahari akan jadi macam nie…

brooch2

 

psssst : ayah ramai yang suka la kerongsang kecik nie…ayah nie…tapi ada jugak seorang customer tegur…kak pakai cd ke..hampeh betul

10 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

salam shida..mungkin ayah tegur sbb saiznya besar kot?atau silau cam yg awak ckp td..klu kena matahari..mmg silau ooo..hihi.

saya kena pki spek klu awak pki masa kita jmp kot?hihi.gurau je .

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
wslm miza....x beso la.kecik je...myb ayah tgok pelik kot hahaha...silau tu shida tak perasan plak..ok ok kamu pakai spek mata itam ok..cun pe miza pakai spek mata itam..hehhee

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

kak pkai cd ker??

nk pinjam bleh?

ceta apa eyh?

keh3...

gurau2 jer =P

Pakcu Sofi said... [Reply]

pinjam! nak buat penapis teh

aDisH.sHidA said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

pakai cd...wakakka...nak pinjam ada duit ke nak letak...tak mahal rm1juta je...ceta pe ceta :aku pun tatau:
wakakakkakaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Pakcu Sofi

pinjam....boleh bagi sini rm1juta pakai jadi....penapis teh..hampeh...eh eh hampas...jgn hempuk :P

Muhd Fadil said... [Reply]

cd ape kak?
citer karak ade?
hihihihi...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Muhd Fadil

oppps ini bukan cd cite
tp cd lagu2...hits zaman 90an
best tau hahahhaaa

Sunah Sakura said... [Reply]

mungkin ayah takut menarik perhatian kot no bila silau2 mengerlip kena matahari.. heheheh..

bersama kak Es said... [Reply]

mungkin ayah rasa rimas macam benda tu kat kepala dia kot hahaha
kdg2 kalau kita tgk org rambut panjang sampai ke mata, kan mata kita pulak yg kedip2 kannn..
mgkin gitu kot?
tak pun mmg betul la ayah tak pernah tgk lagi benda camtu, pasai tu yg dia tanya tuuu