Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, June 15, 2011

Decoupage...


Assalamualaikum....

Erm.....alhamdulillah selesai dah pun kursus decoupage siri ke-2 (teknik baru) anjuran bersama Risda dan RnR Craft (Perniagaan Kuzie Gemilang)....2 hari 1 malam kursus di adakan....8 produk yang kami hasilkan untuk kursus kali ini...kalau dulu kalau x silap shida hanya 6 produk sahaja....apa yang menarik nya bagi siri ke dua ini adalah produk yang dihasilkan gabungan antara tisu bercorak dan daun getah yang telah diproses...


Antara produk yang dihasilkan..

Bersama dengan Kak Kuzie

Kak Kuzie ada gaya duta produk


Terima kasih yang tak terhingga kepada RISDA kerana masih memberi peluang kepada shidauntuk mengikuti kursus ini buat kali ke-2....pemes sekejap cheq dlm kursus tu..hehhe..dah le ada problem masa nak datang....

Kak Kuzie...terima kasih juga shida ucapkan..halalkan segala tunjuk ajar yang diberikan...semoga akak lebih berjaya dalam bidang diceburi..tabahkan hati..kuatkan semangat...

Okey nak siap2 kuar jumpa kawan2 di KL...



3 comments:

ariana's said... [Reply]

Minatnya akak tgk..kat mana diadakan kursus sprt ni? terbuka untuk sesiapa je ke?

cik pulau said... [Reply]

wahh..kemain lagi akak yer..
nak jumpa sape kat KL tu? heee~

Iffah Afeefah said... [Reply]

cntik kak

bole bg kat tettttt