Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, June 16, 2011

Sakan Meronda....

Assalamualaikum......

sakan cheq meronda malam nie...dengan orang lain2 plak tu....nak kata letih tu tak sangat tp semangat nak jumpa kawan2 tu kuat sangat...kebetulan malam td 2 geng sahabat yang shida kenal ajak kuar....1 geng datang ambil kat hotel..1 geng datang hantar ke hotel...yang ambil geng perempuan...yang hantar geng lelaki..hahhaa...

Sebenarnya Serai dan Kema (sahabat yang shida kenal di dunia YM) datang ambil shida kat hotel...konon nak bawak shida g makan roti john kat kedai abg lan di Kg Baru....sekali tak buka plak..so makan je nasi air kat restoran suraya...sedap jugak...kat stu terjumpa plak dengan Maskiyah (sepupu) dengan pak we dia..hehhee..padahal masa nie dah janji dengan Ady nak g stesen LRT Maluri...kul 10 hahhaa....bila gtau Kema, dia suruh ady ambil shida kat stesen lrt universiti je....tak kisah la cmne pun janji dapat jumpa kengkawan...Selesai makan, otw nak ke KL Sentral...serai nak deposit cek sykt nye keje....dia plak dapat kol dr Toki...Toki gtau dia kat KG Baru..huhu tatau plak dia nak dtg...memandangkan kedai abg lan x buka...shida pun dah janji dengan ady kat Kerinchi so Serai janji jumpa dia kat Kerinchi je la.....lepak dengan dia dlm 10-15minit....Ady kol gtau dah sampai Stesen LRT...aduuuuuuuuuuuuuuuuus...cepat2 shida ke sana..sekali ady plak dah terus ke mana ntah..menunggu la shida kat stesen bas LRT tu....

Dalam 15 minit jugak la baru ady sampai dengan driver nyer si epol....masa ady kol "shida kat mana, ady kat stesen LRT nie...kat stesen bas..." aik shida x nampak ady pun...bila shida jalan ke atas...oooh dah nampak ady tp ady x nampak shida....so ini la masa shida main cuk cak asik nusuk (sembunyi) dengan ady....hahahhaa...sabar je la....dr Kerinchi kami ke bukit gasing ke apa ntah...ambil del....mula2 rasa segan dengan "mamat" nie sekali haaaaaaaaaaaaaaa ambik ko ngam plak leh sembang rancak...adakah cheq nie peramah sgt..kihkih...tatau la...anda sendiri pk2 kan la yer....masa otw ke bukit gasing ady gtau amal, kirin, onie, amalina x dapat join...so kami dah blur tatau nak ke mana..kol aima dia dah tido....ady buat keputusan g lepak2 area KL je...dekat skit dengan hotel shida...konon nak makan kat Kg Baru...restoran ada boat tu...tp cari x jumpa...pastu Epol gtau ada restoran bakar2 kat tepi McD Jalan Pahang..molek je sampai dah tutup......dah alang2 dok area stu....terus g Sentul...makan kat De'Azmi apa ntah...shida xboleh g nak makan nasi...shida pilih fries je...ady n epol ambil set ikan siakap 3rasa, telur dadar, tomyam, kangkong grg.....si del diet hehhee..dia nak makan "rumput" je....

Seronok plak jalan2 dengan depa ber3 nie...macam2 berlaku dengan sembang tak payah nak cerita...ada je itu ini.....bab sesat tu biasa la kan walau driver KL...tp tatau jalan KL..."apa hang nie epol wat leceh sungguh".....sesat punya sesat ntah jalan mana pergi sampaikan si del egt shida nie tak biasa datang KL.....wat "jakun" boleh kan......ayat pelepas....nak bawak shida jalan....Mr FROGGY....oooooooooooooh TIDAAAAAAAAAAAAAAAAAK...

*****GAMBAR TUNGGU DR ADY BUDIKA*****


psssst : orang tu skrg guna D5000 tu....egt td nak photogedik tp cheq segan plak sorg2...walau dlm hati nak je...kihkih...masa tak mengizinkan jugak.....serai n kema...tqsm...sori kalau menyusahkan...toki sori la ye tak dapat nak borak2..lepak sama....ady,epol n del....thanks a lots...syok la dengan hampa walau cheq sorg je pompuan...wakakakkaa...nanti mai kedah kita jalan2 lagi naaaaaah...del nak g umah salji kat i-city tunggu i ok....


8 comments:

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

tak jeles pon
#tipu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~Kirin Selama Perak~ ADA AKAK SURUH JELES KE.,.WAKAKKAKAA....KALAU KAMI POHOTOGEDIK TD BERTAMBAH2 LA KAN KETIDAKJELESAN KAMU KAN

Sunah Sakura said... [Reply]

no komen

Muslimah Optimis said... [Reply]

:-D... aima baru je bangun ni jam 4 agi nak siapkan keja yang lom siap..hihi.. enjoy ur dy in KL.. sorry cannot meet kak shida lagi..

NasZ said... [Reply]

uish...bestnya jalan2 cari makan..huhu..

KOMEN "SAMPAH" PADA ENTRY SAYA...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

wahh sakan ye fotogedik.rindunyer kat blog shida..huwaaaa.nnt nak terjah gmbr shida kat sana lak

shida anwar said... [Reply]

x bacapun entry ni..terus je komen..saja malas baca..haha

Along Usop said... [Reply]

jeling tajam dari jao...






























takpee... takpe....