Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, June 3, 2011

Blok C...Prencit 11, Putrajaya

Assalamualaikum....

alhamdulillah shida telah selamat sampai ke prencit 11 putrajaya tepat jam 12 tengahari tadi.....sekarang nie mata pun dok ngantok tp paham2 la bila dah ramai2 tu nak pejam mata pun susah kan......so amik kesempatan update entry sekejap la...

shida bertolak dr umah lebih kurang pukul 5.30 pg td....cipta sejarah dalam hidup tak tido seharian semalaman....nasib baik la ada driver khas...kecian plak kat ali sebab terpaksa drive....hahahha...shida banyak tido je sepanjang perjalanan td.......

Insya'Allah, selepas Asar petang nanti akan berlangsung nya majlis akad nikah sepupu shida di Masjid KUIS...malam plak plan nak jumpa yana n ujang...sapa lagi yang lain tu shida tak sure...ady, amalina jadi ke ampa 2 mai putrajaya......jom kita jumpa kat alamanda (bajet macam tau jalan je shida nie kan) harap papago tolong shida malam td...

Ok bye....jumpa lagi.....

6 comments:

akutetapaku.com said... [Reply]

student kuis ker??

Sunah Mohammad said... [Reply]

alamanda senang je carik kat putrajaya tu.. hehehe... jumpa la abg ben sekali... :D

AdyBudika said... [Reply]

ady tak berani janji..sebab driver habis keje jam 10 malam

aDisH.sHidA said... [Reply]

@akutetapaku.com xlah...sepupu akad nikah di sana..sebab bakal isteri (skrg dah isteri) duduk bukit mahkota...kariah masjid kuis

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad mai sini tunjuk jalan utk akak

aDisH.sHidA said... [Reply]

@AdyBudika wokey hehhee...kita jumpa di kedah ok