Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, June 26, 2012

Best ke bersahabat dengan blogger?

 

Assalamualaikum dan Selamat Petang…

 

Dah hampir setahun lebih kakakecik baik, mesra dengan sahabat yang kebanyakan nya daripada blogger…sampaikan ada juga yang mempertikaikan bila sana sini kakakecik dengan sahabat2 blogger je…sedangkan dorang tu lagi lama kakakecik kenal..tapi tidak seakrab dan selalu bersama seperti mana kakakecik dengan blogger..erm ntah la…jiwa kakakecik lebih rasa serasi dengan dorang…bukan maksud kakakecik tak nak bersahabat dengan mereka…tetapi mungkin ada perbezaan citarasa macam tu…ada yang boleh masuk kakakecik ngam je kakakecik dengan dorang…

 

Sampaikan awal bulan aritu..semasa salah seorang sahabat dari dunia YM datang ke utara dari Melaka dan kami berjumpa…terasa akrab nya hubungan kami…walaupun kami dah hampir 2 tahun tak jumpa…berpeluk bagaikan tak nak lepas…borak lagi la sakan..memang tak ingat nak balik..

 

Semasa perjalanan pulang…kembo kakakecik (sahabat YM) tanya… “kembo, best ke kawan dengan blogger”

Jawapan kakakecik mudah sahaja… “BEST,SEBAB TERASA DEKAT DENGAN DORANG..SETIAP HARI TAHU PERKEMBANGAN DORANG..APA DORANG BUAT..SEBAB ADA SEBAHAGIAN NYA AKAN BUAT ENTRY KONGSI ITU INI TENTANG KEHIDUPAN NYA..KONGSI ILMU MASAKAN PUN ADA….DAH MACAM ADIK BERADIK 1 KELUARGA..TAPI INI KELUARGA ALAM MAYA LA”

 

Dan salah sorang sahabat YM yang sama2 berada di dalam kereta tu jugak turut mengiyakan apa yang kakakecik katakan..

 

So, tak salah kita ramai kawan, tak kira macam mana pun kita kenal nya..janji kita ikhlas berkawan bersahabat dengan mereka…itu yang penting…biar ramai kawan jangan ramai musuh..

 

 

pssst: family kakakecik dah kenal sebahagian sahabat2 kakakecik..dah siap datang tido kat umah lagi…alhamdulillah…EH kembo, kamu dah buat ke blog..

10 comments:

Anonymous said... [Reply]

setuju sangat2 dgn u!... salam perkenalan n dh follo u 813

Izamir Ridzwan said... [Reply]

woaaaaa.... hi slmt berkenalan

Mek Onie said... [Reply]

kebetulan onie buat post status kat fb ...mmg best kawan dgn blogger

Lydia Miza said... [Reply]

pagi petang baca kisah mereka..mana tak akrab

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

kadang2 sahabat alam maya lebih memahami daripada sahabat alam realiti. :)

Cik Ros said... [Reply]

akak, ros pun sekarang banyak habiskan masa dengan kawan blogger. rasa macam lagi senang dengan diorg. rasa macam dekat je. bukan bermaksud kawan yang bukan blogger tu tak best. dengan kawan blogger kita rasa rapat je.

Hafiz Hafizol said... [Reply]

salam perkenalan.. sy pun ramai sahabat blogger.. N ada diantaranya dah jadi sahbat karib mcm adik beradik pn ada.. :')

Mrs. Abi said... [Reply]

setuju!

Unknown said... [Reply]

bestttttttttttttttttttttttttttttttttttt!!!!

gile tak best, habaq kat sahabat YM kakakecik, sbb blogger yang namanya adish shida, blogger citarasa rinduan pandai buat kek kameral..
hahhahah

Kira Sakura said... [Reply]

kira nie sahabat and adik akak kan? hihihi