Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, June 4, 2012

Wedding Fizah & Yasir : Pertemuan Buat Kali Kedua

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

 

Selamat Pengantin Baru kepada Cpjah (Puan Pijah) dan Yasir, Reez dan Husna, Zaidi (Dott) dan Wany, serta semua yang baru bergelar pengantin baru…semoga perkahwinan yang dibina akan terus kekal bahagia hingga akhir hayat seterusnya ke Syurga…

cpjh 

C360_2012-06-02-15-08-34

Dalam 2-3 jemputan untuk 2 Jun 2012..kakakecik hanya memenuhi walimah Cpjah dan Yasir di Taman Desa Anggerik Mergong…ini pun kebetulan adik blogger super duper junior KIZ datang dari Kelantan..agak2 sapa ye siapakah super duper junior kakakecik nie…alahai kalau x ingat meh ke entry INI…ini merupakan pertemuan buat kali kedua bagi kakakecik dan azlini atau lebih dikenali sebagai Cik Pulau..sebelum nie kami dah pernah jumpa…tak percaya baca entry nie okey..

1338785231776

 

Disebabkan Lini…kakakecik memberanikan diri drive sorang2 pukul 3.30 pagi dari pendang ke shahab perdana…family semua tak percaya yang kakakecik pergi Alor Setar…kecian Lini akak tak bawak pun dia ke mana2…

 

pssst : sekarang ni dengan sorang  blogger hebat nie….malam nie bermalam dengan dia…jangan jeles..minggu menerima tetamu

4 comments:

Iffah Afeefah said... [Reply]

haha xjles2

Rozuan Ismail said... [Reply]

akak nye turn bila plak.hikhik

Cik Pulau said... [Reply]

terima kasih kak...
sory dah nyusahkan 2 ari tu.. hihihi.
sedeyy.. tak dapat nak bermalam dengan kak sunah.. huhuhu..
takpe2..
nt kitorang jumpa kat johor..
g umah pcm.. lalala~ :P

kiera'sakura said... [Reply]

x sempat pun jmpe die kan...