Coretan Terbaru KakakeciK

Saturday, June 16, 2012

Kek Karamel Tak Jadi……….

 

Assalamualaikum dan selamat pagi..entry sepantas kilat

 

Kek Karamel Tak Jadi……

Apa yang tak jadi tu…kenapa kek tak menjadi ke kek karamel kakakecik buat kali nie…Eh tak de la…kek karamel tu menjadi elok je…

 

DSCN9091

 

Yang tak jadi nya tu…urusniaga…kakakecik tak jadi nak jual kek karamel tu untuk arini…Sebab kakakecik rasa macam tak suai dan berbaloi nak jual dengan harga dan saiz nya…

 

DSCN9097

Dalam bekas yang besar skit tu kakakecik nak jual kek karamel dengan harga RM3.00 dan yang saiz kecik tu RM 2.00 untuk setiap potong…tapi bila di congak, dicampur tolak bahagi rasa macam tak berbaloi dan tak padan plak…

 

Last2 bagi je mak sedara dan jiran makan..rezeki dorang la kan…

Okey dah nak gerak g SK Malau Jitra…harap2 murah rezeki kami arini

15 comments:

Iffah Afeefah said... [Reply]

tukar la harga die kak

adoiyai

rezeki2

kakchik@ella said... [Reply]

tak boleh ke kalau kakakecik naikkan harga? sbb kalau tak untung mmg tak berbaloi jual, dik.

Onitsuka_hana said... [Reply]

wow sedap tu..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

modal besar..kerja rumit tak yah jual la yang...u jual 2 buku pd i jelah nnt len kali eh

Norfa said... [Reply]

uish..tak sabar nak cuti 2 bulan.. nnti kak shida bagi resepi..cm sedap je kek ni.. hehehe

Hairspa dengan 4 rawatan promosi hanya RM10! Cepat sebelum terlambat

Aida Azryn said... [Reply]

take care kak! :3

NIA SI DRUMSTICK said... [Reply]

sedap nyeeee..nk 1!!hehehe..
jual la..bleh dpt income..=)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Iffah Afeefah

iffah akak rasa mcm tak gamak nak letak harga mahal sangat utk bekas kecik tu..xpe akak buka tempahan utk raya nanti je

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kakchik@ella

KC shida biasa jual yg 1 loyang besar terus...xpe la xde rezeki jual kecik2 ni

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kakchik@ella

KC shida biasa jual yg 1 loyang besar terus...xpe la xde rezeki jual kecik2 ni

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Onitsuka_hana

shida dah jemu dah nak makan..tp buat tak jemu..sentiasa buat

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

kita jual sebiji besar terus...hehehe
untuk kamu kita buat sesama nanti nak x

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Norfa

okey sila amik resepi nanti mana x paham tanya la...mana akak mampu tolong insyaAllah akak bantu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Aida Azryn

thanks husna

aDisH.sHidA said... [Reply]

@NIA SI DRUMSTICK

kita jual dlm sz besar saiz kecik molek nie xpernah jual tu rasa semacam je bila nak jual kecik2 ni