Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, June 9, 2013

Bila Hujan dan Teringin

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Hujan membasahi daerah Pendang dari petang tadi hingga ke malam hari. Nasi dah makan sebelum maghrib. Dan pastinya dalam sejam lepas tu lapar lagi, tak kan nak makan nasi jugak. Oh tidak tidak tidak sama sekali…

DSCN4229

Dah hujan macam nie pekena cucuq dengan ayaq kopi sedap gak nie. So, apa lagi kakakecik buat la cucuq sayuq yang ada kentang, kubis, bawang besar, daun sup. Ayaq lak terasa nak minum ayaq kopi…selalu buat teh o ataupun kopi o..Malam nie teringin benar nak kopi…Rasa nya malam nie pertama kali kakakecik bancuh air kopi..Nasib baik lulus…hehe..boleh la hidang kat mak mertua kan lepas nie..(gatai sangat eh)

4 comments:

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

ya Allah kak shida oiiiiiiiiii kenapa suka letak menu best2 time ujan nihhhh

aDisH.sHidA said... [Reply]

suraya: ini yang sedap dmakan time ujan

Mrs. Abi said... [Reply]

kopi ngan teh peberet awin....tp awin suka kopi gula.... OMG time peknen dulu mmg terliur ngan kopi tapi tak boleh minum sgt.... tp minum jugak la tu yg Aisyah gelap sikit kot...hahahaha (padahal ibu dia pun gelap)

kiera'sakura said... [Reply]

ujan sedap makan megi. tp lani takleh nak makan sgt hihihi