Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, June 11, 2013

Kena Tinggal Lagi…

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

 

Kena tinggal lagi…dah selalu sangat kena tinggal..huhuhu…sapa tinggal kan sapa nie kakakecik ooi? Kecian kan dekat kami berdua..Nak buat macam mana dah dia ada komitmen lain selain bersama kami. Lagipun yang lebih berhak memberi izin..

 

Kalau bulan lepas (Mei) 2minggu berturut2 kena tinggal tapi nasib baik kejap je..dalam 3 hari je seminggu tu. Dekat je dalam daerah. Tapi untuk minggu nie jauh nun di Sepang. Mak tinggalkan kakakecik dan ayah. Mak kena pergi ke Sepang sebagai tenaga pengajar kursus bunga daun getah. Amboi mak…bukan main lagi ye sekarang dah jadi cikgu. Hehe…rezeki mak di usia ini lebih kepada ke arah itu. Alhamdulillah dapat juga side income untuk nya. Selain tempahan yang tak putus-putus kunjung tiba. Walau apa pun mak kena jugak kami pantau, risau nanti dia dok pulun buat bunga..kesihatan terjejas.

DSCN4254

Sebelum mak pergi Sepang kakakecik mohon mak siapkan dulu bunga pahar untuk dihadiahkan kepada adik angkat kakakecik di Merapoh, Pahang yang akan melangsungkan majlisnya pada 22 Jun ini…Kalau dulu jumpa/kenal Dilla time dia sekolah lagi.Tingkatan satu kalau tak silap..cepat nya masa berlalu…Opps nanti kisah dilla di lain entry ye..sori…

 

psst : kecian ayah makan di kedai je tengahari…malam baru kakakecik masak untuk ayah..ayah kadang2 melawak dengan mak..kawen sorang lagi la macam nie..hahaha

10 comments:

JunAina said... [Reply]

Bunga daun getah ni cantikkan?

Tak apalah anaknya masih ada walaupun mak tak ada (nanti jadi repoter...hehehe...)

diana said... [Reply]

berapa haraga bunga getah ni??cantik la..

Seri Kandi Tanah Jauhar said... [Reply]

haaaaaaaaaa... kalau ayah kahwin betul2 macammana??? huhu.. jangan sebut2!!

cantiknya bunga daun getah tu kaler pink

aDisH.sHidA said... [Reply]

@JunAina cantik..kalau sesapa datang umah mesti masuk bengkel tengok bunga..

kalau anak dara nie dah kawen tgl la ayah sorang2 hehee

aDisH.sHidA said... [Reply]

@diana seranting RM3.00 psang siap dengan aksesori.ikut color pelanggan

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Seri Kandi Tanah Jauhar selalu sangat dah ayah sebut..kalau ayah kawen gak..tatau la nak wat cmne kan..tp orang kata kalau selalu sebut tu xkan kawen nya..

thanks akak..pink maroon..

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

CANTIKNYA BUNGA TU ~

Mama Safiyyah said... [Reply]

Alah, ayah dengan mak loving couple...ayah main2 je tu....

Mama Safiyyah said... [Reply]

Alah, ayah dengan mak loving couple...ayah main2 je tu....

kiera'sakura said... [Reply]

wahhhh dah boleh panggil cikgu la kalau jumpa mak akak nanti hihihi. tp bunga yg mak akak buat mmg kreatif pun ;)