Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, May 29, 2011

Aku Ingin “BersamaMu”…..

ASSALAMUALAIKUM..

Hampir sepuluh tahun ( 10 tahun ) shida bersama dengan nya…

Dari dulu hingga sekarang..

Dari 2001 hingga 2011..

Walau mcm mana teruk pun dia shida tak salah kan dia…

Shida salahkan diri shida sendiri…

Ini tanda shida setia pada nya…

Tapi dalam setia ini shida curang jugak..

Shida curang cari yang lain..

Shida tukar patner lain..

Bila ada kes yang membuatkan shida geram sangat2..

Hampir setahun bersamanya..

Shida dapati shida tak serasi..

Shida tukar lagi arini..

Shida harap shida akan serasi “bersamamu”

Kalau tidak serasi…shida akan tukar patner lain…

Bukan shida tak setia..

Tapi shida nak???

KEPUASAN…

KENIKMATAN….

KESELESAAN…

Moga patner baru ini memberi apa yang shida kehendaki…..

siapa patner baru itu????

DIGI EASY PREPAID

DSCN5770

Kalau dulu hotlink prepaid niai simcard RM 230.00..mahalkan

Hampir 9 tahun shida menggunakan perkhidmatan hotlink..

Tahun lepas shida jatuh talak dengan hotlink..shida tukar nombor 0125XXX686 kepada postpaid celcom..

Hari ini shida mengambil keputusan untuk tukar ke Digi Easy Prepaid…

FREE tanpa perlu bayaran pun utk tukar ke DG…

Hebat Orang Kuning..

Nombor shida tak tukar,hanya tukar rangkaian..

…..SHIDA INGIN BERSAMAMU…..


psttt : entry nie dah lama...2-3 bulan lepas..tetapi arini edit skit....terus jadi entry terbaru..sabo je la dengan blogspot nie

4 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

hurmmmm... saya celcomer... :D

Inspirationalefeks said... [Reply]

wah guna digi :) hehe rmai org follow nanti .. makhluk kuning

Inspirationalefeks said... [Reply]

wah guna digi :) hehe rmai org follow nanti .. makhluk kuning

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

saya maxis..entah ada lg ke tak nmbr tu..haha..