Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, May 16, 2011

Santai2 KBU di Pendang Lake Resort

Assalamualaikum….selamat petang..selamat hari guru

Hari Sabtu 14/5/2011 pada jam ini kami adik beradik KBU yang datang meriuhkan rumah cheq telah konvoi untuk santai2 sambil menembak serta sessi suai kenai..tak lengkap kira nya kalau jumpa ramai ke sedikit ke 2 benda ini tak dijalankan…Mizi Azizan yang tak dapat ke rumah menunggu kami di Pendang Lake Resort….jumpa lagi shida dengan seorang adik baru di KBU….1st time shida jumpa Mizi tetapi muka dia macam pernah shida lihat tapi di mana yer….xpe abaikan semua itu…

Mari kawan2 yang lain yang tak dapat hadir ke Pendang  tengok la puas2 gambar kami yang tak secantik mana ini..pasti hampa semua CEMBURU kan…

 lubang 

Kenangan  KBU di Pendang Lake Resort

hahaha

Masing2 macam2 ragam

all boy

    pndg1tenung

  alltasik

comey aku2

love cubaan

Ini hanya sebahagian sesi menembak kami di Pendang Lake Resort..GK dan Hidir maaf la yer ampa balik awal so jangan marah2 gambar ampa x banyak…

Selepas menembak di Pendang Lake Resort, geng penang lapaq….kami geng pendang bawak depa makan kat medan selera pendang je..depan petronas..semua pakat pekena nasi ayam panggang…shida makan nasi bundle je…

228189_215755018442380_100000236514369_807287_7767388_n 227474_215755178442364_100000236514369_807294_3146117_n 

231053_223118574365318_100000015301009_951658_3118575_n

crdt to : Mikro Kokus, Enchik Hyde aka Naim, Syakira (pic dr cmra depa)

5 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

muka msg2 mmg nmpk hepi

mikro_kokus said... [Reply]

Kenangan Ku...... Heee~~~
Nasib dah ok....

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

wahhhh.. sonok la depa.. bgs la.. tmpg gmbira tgk adik badik hapy..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

uish....dan lagi p makan plak lepas tu

Mr. Straw said... [Reply]

best la depa...huhuhu...sadis betoi...