Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, May 22, 2011

memang SAH aku tak boleh ______

assalamualaikum….salam sejahtera semua..

Setelah beberapa kali hal ini berlaku akhirnya hari ini shida akui memang SAH shida tak boleh _____________

Tak boleh apa yer?

Tak boleh lupakan senyuman kawan abg angkat ke

Tak boleh lupa kenangan lalu ke

Tak boleh bau asap rokok ke

Tak boleh benda berbulu ke

Tak boleh tahan rindu ke

Tak boleh celik mata sebab ngantok ke

Tak boleh apa ya agak kawan2 semua….

Sebenarnya kan shida tak boleh tak boleh tak boleh_______________tengok bawah la yer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSC06351

Makan megi cup…..sebab nya shida bila shida makan je pening kepala…

 

 

Pssst : shida lepas nie kena masak mcm sblm2 nie ok..itu la td mak dah tanya nak masak ke…shida kata x mau sebab masa dah suntuk shida nak g tolong abg angkat tayar kereta dia pancit kat highway

6 comments:

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

makan menda merepek2.. patut la kurus..

cik pulau said... [Reply]

ahahaha..
cik pulau memang jarang makan meggi..
kalau family masak je makan..kalau tak.. tengok jelah.. hehehe

Rai said... [Reply]

baik makan biskut lemak cicah milo dari makan megi tu..walau pun kadang2 ada teringin jugak.. maklumlah MSG tinggi..mendatangkan rasa gian..hehehe...

secret reciper ada babi

Sunah Mohammad said... [Reply]

laparrrrrrr....

YanaMIB said... [Reply]

xingt dh bila last time mkn megi..haha..time jd student je rajin msk megi..skrg lebih rajin..msk air je =P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

takmo mkn megi ok pas ni