Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, May 9, 2011

Anak Dara Balik Lewat Malam

Assalamualaikum....

alhmdlah shida baru je sampai umah 11.45pm sbelum jarum jam semua berhimpun kat angka 12 tgh malam....anak dara apa nie kan shida balik umah lewat2.....sementara dok sorang2 oppppps shida bukan ke sekarang nie dok dengan mak ayah sejak bila dok sorang2 nie....ish awat la ampa nie suka wat kecoh nie...maksud shida dok sorang2 tu belum berkahwin la...mcm ujang n yana tu..depa lain la sana sini sekarang berdua je...

sebenarnya shida baru balik dating dengan seorang blogger yang telah lama shida kenali dan rapat....

makan, sembang borak, jalan2 borak, bergambar dan borak tak sedar lebih 3jam shida bersama nya malam nie...mcm2 kami bual....padahal nie 1st date kami....

sapa blogger tu tunggu siang nanti shida gtau erk....

SUPRISE......(padahal guna bb sebab tu x leh nak upload pic n cite panjang lebar)

ok jumpa siang nanti jangan lupa mai baca entry shda lagi ok

bye selamat malam

pppsssst : awak jgn nakal2 erk malam nie tido sorang tu....ingat td nak ikut awak naik bilik tp dah lewat kalau awal mau jugak saya lepak dengan awak dalam bilik leh mesra2 lagi dengan awak td tak puas la....lepas nie kalau awak nak datang gtau awal2 ok


6 comments:

Double N said... [Reply]

opss.. mintak request..jangan tulis perkataan popular kat situ.. =) huhuu...

Zuwairi Aiman said... [Reply]

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

YanaMIB said... [Reply]

erk sape lah blogger tu ye ..cpt cpt update gbr beliau!! =)

nur aisya humaira said... [Reply]

hoho..
kalau duk umah sewa peluang nk blk lewat agak cerah..klu duk ngan mak, mau nye membebel tk sudah blk lewat...keke

Inchik Eman said... [Reply]

pppssstt dgn sape awak cakap sorang sorang tu? sy nk tahu laa sape tu awakk??
=p

shah-kayrul said... [Reply]

bestnya jumpa kawan blogger...kayrul masa dok ngan mak ayah dulu kalau balik lambat maunya kena bebel panjang2....mujur dah kahwin skrg....