Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, May 29, 2011

Mimpi keBASAHan Dengan Jeneral SSS…Dia Kelam Kabut dan Malu

ASSALAMUALAIKUM…

mimpi keBASAHan dengan Jeneral SSS…oppps tajuk panas bikin kontoversi nie cik shida oooooooooooi…..shida sendiri terkejut dengan apa yang shida mimpi malam tadi…tapi shida suka sangat2…malam tadi dia begitu aktif n lincah…bila terjaga senyum je sorang2….best tau mimpi malam tadi….sebab shida rasa dekat sangat2 shida dengan dia….Jeneral SSS..

Walaupun hanya dalam mimpi shida dapat bersama dengan nya tetapi ia cukup2 bermakna….sebab shida tak pernah lagi jumpa dengan nya…mungkin shida rindu sangat dengan dia kot….sampai bawak ke mimpi….

Tapi tak kan shida ehem ehem dengan Jeneral SSS kot….ish ish mana ada mcm tu…sebenarnya begini cerita nya..

“ Shida, Jeneral SSS, kawan2 blogger lain (tidak dapat dikenalpasti) pergi ke suatu tempat tinggi nak kata Genting Highlands pun bukan…shida tatau la di mana lokasi kejadian…bila sampai di puncak….ada 1 kawasan air….tasik mcm tu…kami semua bermain bola di dalam kolam itu…Jeneral SSS memang pro sangat2 main….dia yang ke sana ke mari mengejar bola…sampai la ke 1 part Jeneral SSS bersungguh2 menguak ke kiri ke kanan berenang untuk mengutip bola sampai tudung yang dipakai nya tertanggal…..kelam kabut Jeneral SSS sebab ramai orang melihat auratnya…”

Shida terkejut jaga apa bila Jeneral SSS merajuk dan malu….apa nie sunah…akak belum puas lagi main kamu dah malu2…terus terjaga akak…hehhe..oppppppps ..ini lah mimpi basah shida bersama jeneral SSS…MAIN BOLA DALAM AIR yang membuatkan shida senyum sorang2…

Sunah akak rindu kamu….bila kita nak jumpa nie…

 

pssst : akhirnya shida dah tahu paras rambut sunah dr mimpi malam tadi…tetapi dalam mimpi sunah pandai berenang tp dia pun mcm shida je..tak pandai jugak..hehehehe…

12 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

oppsssssss~ bahaya tu tentang paras rambut... err..

angah said... [Reply]

wakakakakka xleh la kak..@@

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad xpe rahsia kita berdua aja...tp mmg best sgt2 malam td aksi sunah yang lincah, aktif

putERi-kAtEk said... [Reply]

fuyooooooooooooooo mimpis basahsssss...hhahahahaha...

Sunah Mohammad said... [Reply]

@aDisH.sHidA

hehehe... seronok tak, seronok tak??? :D

aDisH.sHidA said... [Reply]

@angah apa yang tak boleh nyer angah...best pe main bola dlm air...hehee

aDisH.sHidA said... [Reply]

@putERi-kAtEk besssssssstttttttttttt mau2 dengan Jeneral SSS....

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad seronok seronok tapi tak puas la...mcm nak lagi....nak main lagi bola tu...

kiera'sakura said... [Reply]

bila lak akak nk mimpi kira nie? hihihihi

~..Lesung Batu..~ said... [Reply]

amboiiiiii mimpi basah....keh3

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hehe...cam best jek mimpi tu shida.meh kita berenang2 sama gak jom

Adam Zulhilmi said... [Reply]

adam nak mimpi gak la nanti .. -.-'