Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, May 11, 2011

aku yang CUAI

Assalamualaikum

Terkejut shida angkat2 je roller shutter tengah tertiba tooooooooooooooooooooooooooing….pintu cermin dok terbuka luas je…habis daaaaaaaaaaa…kena pecah masuk ke kedai nie…tgok peralatan semua ada….sekali terpandang mesin fax ada fax masuk…tengok switch aircond dok merah je…sah sah shida terlupa tutup malam td…gara2 nak balik cepat dan takut…sebab sekarang nie kawasan shida duduk banyak kes samun la apa….

Malam td pun masa dok knci2 pintu nampak kelibat sorang mamat indon kot lalu depan kedai terus ketaq kaki tangan…takut dia wat apa2 dah la time tu enjin kereta dah on….dengan kelam kabut kunci solex sampai jari kena tindih dengan solex..terus lari masuk keta cepat2 kunci pintu kereta ....hahahaha…

So pengajaran utk shida jangan balik lewat dan sebelum balik tengok dulu semua suis ditutup dan pintu di kunci

7 comments:

forever love said... [Reply]

kalau nk balik malam. kene ada teman taw

Izamir Ridzwan said... [Reply]

ish3... len kali tutp.. nseb baik x over heat aicond tuh

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

jgn dok balik lambat2 dah tau.. dah tau takut

asrul arshad said... [Reply]

ish3 ... hati2 sama .. la ni kan tatau macam leh jadi .. hati2 ek

cik pulau said... [Reply]

hishh,. bahaya ni..
take care ye kak len kali..
^^,

CikTomyam said... [Reply]

uhukk..careless noo =D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

jgn cuai..dan jg diri tau