Coretan Terbaru KakakeciK

Friday, May 6, 2011

Masih Di Sini...Bermalam Di Sini

Assalamualaikum..

Sapa nak temankan shida malam ni dan esok pagi...

Shida masih di sini dan bermalam di sini..

katil 17, Wad 4B Kenanga, HSB

Menemani adik bongsu yang masih pening2 selepas pembedahan semalam..

Alhamdulillah pembedahan selamat dijalankan dengan jaya nya...

Dari dewan bedah ke wad 4b

Pembedahan kali ini lain sedikit berbanding tahun lepas..

Daripada laporan daripada doctor...buah pinggang adik sebelah kanan jugak dah bengkak

InsyaAllah 06/09 akan diadakan pembedahan lagi sekali..

Kesian plak kat adik..harap2 pembedahan seterusnya doctor akan bius 1 badan...sebab nya kalau bius separuh badan adik masih rasa sakit...2x doctor bius separuh tapi tidak memberi kesan..so terpaksa bius 1 badan..kesian hampir nak menitis jugak la air mata nie tengok adik semalam nangis2 sakit bahagian belakang...(kenapa doctor nak cuba jugak bius separuh ye sedangkan adik dah gtau yang dia kena bius 1 bdan)....nasib baik la adik nak wat cmne kan...tapi adik cerita doctor2 di dewan bedah kesian kat dia...almaklumlah badan dah sekeping...





p/s adik banyak2 la minum air dik.....harap esok boleh balik...minggu depan mak nak g kursus kat terengganu tu....

7 comments:

tomatokering :) said... [Reply]

insyaallah .. doakan adik kak shida cepat sembuh ya.. :)

halila Ibrahim said... [Reply]

sedih akak tengok adik tu.. pasti ada hikmahnya kan.. suruh adik banyak bersabar...

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

mendoakan adik tu cepat baik. amin

Along Usop said... [Reply]

alahai... get well soon ye... em... =(

Sunah Mohammad said... [Reply]

kesiannya...kuatkan hati!

Shafiq Hashim said... [Reply]

banyakkan berdoa supaya adik shida sembuh..Insyallah

nor fariha said... [Reply]

chayOk.. Che kah Chayok!! hehe