Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, May 16, 2011

Dapat Hadiah Daripada Seorang Doktor

Assalamualaikum..

Alhamdulillah akhirnya shida telah dapat hadiah daripada seorang doktor…walaupun agak lama shida menunggu mungkin Dr. Hafiz sibuk kan..…kalau sesiapa masih ingat yang shida pernah menang segmen EN Ben Ashaari…alahai yang si ujang dok nak tukar hadiah tu…sehari sebelum shida dia dapat topup RM50.00 kot….tapi shida dapat hadiah untuk PHS esok nya….

Ujang kamu dah dapat banyak hadiah kahwin kan..mai sni tengok plak hadiah yang Dr. Hafiz anta kat shida…

DSC03985

Shida dah pasang pun kat dalam kereta…terima kasih Dr. Hafiz…semoga dr. serta keluarga dimurahkan rezeki dan hidup diberkati oleh nya…Terima kasih jugak kepada EN Ben Ashaari selaku penganjur segmen

4 comments:

ayie said... [Reply]

waa tahniah

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

dia aihh.. sonok la depa..

Sunah Mohammad said... [Reply]

alhamdulillah... :)

Dr Hafiz said... [Reply]

Baru perasan yang Shida ada buat entri tentang saya. Terima kasih ya..Semoga hadiah yg Shida dapat tu dapat memberi kesegaran pada udara dalam kereta yg Shida naiki ya...