Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, May 1, 2011

Di Kala Bosan...


Assalamualaikum...

Apa yang shida wat yer bila shida bosan....(semalam ari bosan sedunia)

Nak baca novel...dah xde stok novel baru...

Nak borak-borak dengan mak...mak xde coz g teman adik di hospital..kak ja plak tido....

Apa la yang shida nak wat buat erk???

Ini la yang shida bosan kalau ari cuti xde menda nak buat.....

Tensen dan boleh jadi sasau...

Itu la kalau cuti je nak je shida jalan2 ke mana2

tetapi

Semalam tak boleh jejalan dah sebab pagi tu anta adik ke hosp...kul 3ptg baru sampai umah...

Kalau dah gtu.....apa yang perlu shida buat erk..

Tengok TV.....

tak de cite best...

Sekali shida terpaku jugak depan TV tu angkara ini...

U




P




I



N



&



I



P




I






N





hahhahahhahahhaa...punya la bosan amik hp amik gambar....shida shida....


7 comments:

nora amila ghazali said... [Reply]

wah3... sempat lagi ambik gmbar kat tv.. hhahha

Sunah Mohammad said... [Reply]

wahhhhhhhhhh...kebusanan menyebabkan kak shida kembali ke zaman kanak-kanak..ahahaha~

Gen2Merah said... [Reply]

wahahahaha.. ini dah kira bosan tahap gaban ni kan.. Hehehe

putERi-kAtEk said... [Reply]

alo alo alo comeynye kak shida....hahahhahaa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

suker3...suker tgk upin dan ipin.

Izzuddin Fauzi said... [Reply]

Ak juga bosan.. hahaha :D Menjadi kanak2 mmg x bosan..

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

fRaMe+LenSeS said... [Reply]

hihihi.. tapi besh la cita tu.. nadh suka jugak..