Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, September 9, 2012

Anak Ke-12 : Auni Myrza

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

 

Sudah 46 hari, Auni Myrza dilahirkan…baru kakakecik berkesempatan menceritakan tentang anak kecil nie…maafkan ateh ye Auni.bukan ateh tak cite pasal Auni..tapi ateh tak sempat..maklum la Auni kan lahir masa bulan posa, 26 Julai yang lalu…kebetulan Chu Pikah pun dok hospital time tu..Ateh kan jaga Chu…

 

Alhamdulillah Auni Myrza binti Mohd Azmy, anak cucu yang ke12 bagi keluarga kami…sekarang nie perempuan mendahului carta ye…5-7, 5 lelaki, 7 perempuan…Auni Myrza, anak ke3 bagi kakak dan abg ipar kakakecik, adik kepada Aiman dan Aisya..

 

Buat julung kali nya, kakakecik publish gambar nya untuk semua…kat FB pun ibu dan ayah nya tak upload lagi tau…Jom kita lihat mirip siapakah Auni Myrza

 AUNIAuni Myrza…ucaaaaaaaaaaaaaaaaaak..ish dia wat tatau je dengan Ateh..oooh sombong ek..xpe xpe..

AUNI2Yes..akhirnya berjaya jugak Ateh snap pict Auni tengah senyum…debab nya budak nie…

AUNI3Ish…apa nie Auni muka macam tak puas hati je sampai kembang hidung tu…HAHAHA (jahat tak Ateh dia)

AUNI4Ooooh nak menguap erk…

Ateh, sudah la..Auni dah ngantok la…issssssssssssh..kacau je orang nak tido petang2 ujan nie

 

Okey okey…ateh tak mau kacau auni…nanti marah la si kakak ecah tu..bye Auni..nanti ateh cite lagi pasal Auni erk..

 

pssst : Aisya ; “Ayah, anak ayah jaga tu” pandai la kata adik auni nie anak ayah…dia tu pun x cerah mana hehee…adik auni dah cerah dah kan skrg nie…

2 comments:

kiera'sakura said... [Reply]

debabnya kak.. mcm muka laki je skali tgk dgn rmbut cacaknya hihihihi

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura agak debab jugak tapi tak leh lawan sorfina..hehe..a;a muka nampak mcm lelaki tp pompuan..muka ayah kata kan