Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, September 4, 2012

Adik Mewarisi Jejak Sebagai Warga UKM

 

Assalamualaikum dan Selamat Petang,

 

Alhamdulillah, adik kakakecik yang bongsu berjaya melanjutkan study di UKM, seterusnya mewarisi jejak bertapak kakakecik dan 2 orang sepupu yang lain..kalau sebelum nie kakakecik masuk UKM pada tahun 2000, di ikuti dengan Izzuan pada tahun 2006 kalau tak silap kakakecik dan seterusnya Aidy pada tahun 2007. 2 September 2012, adik plak menjadi warga UKM..urusan pendaftaran dan penginapan berjalan lancar dalam tempoh 1 jam dah selesai semua nya.. sememangnya kakakecik respect dengan urusan pendaftaran yang dilaksanakan oleh pihak UKM dan Kolej Kediaman..segala urusan pendaftaran di buat oleh pihak kolej, so ibu bapa dan para mahasiswa/i tak perlu bersesak. nombor bilik pun dapat awal sehari sebelum pendaftaran.Opps adik tak dapat Kolej Ibu Zain, adik stay kat Kolej Rahim Kajai…kemudahan dan kelengkapan di Kolej Rahim Kajai agak memuaskan.

 

Erm, dapat juga jumpa Along Usop walau sekejap sekurang2nya boleh la family kenal along dan melunaskan janji untuk beri almond london kat along…

 

Eh EH masa tunggu adik daftar tak sangka dapat jumpa kawan 1 batch yang duduk kat Kolej Ibu Zain dulu, 8 tahun dah kot kami xjumpa..CHE OTHMAN jugak 1 kumpulan masa MSK 12 tahun dulu, sekarang dia Pegawai Tadbir kat UKM dan suami kepada D yang 1 floor dengan kakakecik masa 1st year..

 

psst : Minggu depan rasa nya kakakecik akan ke UKM semula untuk teman adik balik, mgu depan adik kena ke HBAS untuk remove stand yang dia pakai..

0 comments: