Coretan Terbaru KakakeciK

Sunday, September 30, 2012

Lama Tidak Mendonut

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera…

 

Erm…dah lama kot kakakecik tidak mendonut..bukan malas ke apa..tapi tak larat nak uli doh tu..huhuhu…Jumaat lepas, orang lain sarapan pagi tapi kakakecik nie jenis tak makan berat time pagi..tengok kuih yang mak beli pun tak menyelerakan…konon boleh la tahan lapar tu..sampai kul 10pagi mana boleh tahan lagi… lapar punya pasal..terpaksa la mengganas kan diri untuk menguli setengah kilo tepung untung wat donut..Adunan pun main ingat2 lupa je…masuk kan itu ini tanpa sukatan..main agak2 je..dalam hati dok berdoa..harap2 menjadi la donut nie…

donut 

Setengah di perap lebih kurang sejam…Alhamdulillah menjadi pun…dapat la buat frozen sikit dan makan panas2…nyum nyum..Resepi klik je kat entry lama nie…