Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, September 25, 2012

Nak Sangat Buat Suprise!!!!

HAHAHAHAHAHA..gelak jahat

Ambik ko shida…nak sangat buat suprise kat adik…konon biar dia terkejut dan tak sangka la akan dapat benda yang dia nak tu..sekarang ni tak pasal2 ko yang menggelabah shida..riso tak tentu arah dah…uwaaaaaaaaaaaaa..mana la tahu  arini ada PilihanRaya Kampus (PRK)…tensen, tensen nya….

DSCN9816

Daripada nak bagi adik terkejut…alih-alih kita lak yang kena bebel dengan dia..huhuhu..sabar je la…EH dah pukul 5 lebih nie…PRK mesti dah habis kan…adik cepat serbu opis KRK..tengok ada x bungkusan dari kakakmu ini…..kalau dah rosak…mintak maaf la ye..nanti kak buat lain..hehehe.sure kak ilah bertambah2 jeles nya…

 

pssst : nak suprise sangat sampaikan blok dan no bilik adik inap pun silap…pastu terpaksa kol tanya dia utk confirm. poskod pulun cari buku2 rujukan 10 tahun lalu..hehe…gigih tak kakak dia nie

2 comments:

kiera'sakura said... [Reply]

hahahahaha insyaAllah kot kak kek tue

kiera'sakura said... [Reply]

hahahahaha insyaAllah kot kak kek tue