Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, September 18, 2012

NO CHEESE NO MAYO

Assalamualaikum dan Selamat Petang,


Tengahari tadi teringin plak nak makan KFC..dah lama kot tak makan KFC, so beli la Zinger Burger KOSONG, Kosong ye tak de sayur takde cheese, hanya roti dan kepingan ayam, pastu arini jugak galak nak menerai Cheezy Wedges..saja syok2..tengok orang lain sakan balun sampai menjilat jari nak menikmati cheezy tu..sedap sangat ke…

 

Oppps..kakakecik makan setengah je wedges yang ada cheezy…tak mampu nak telan habis..terasa masin yang amat..sampai sekarang ni pun dok minum air je..tekak terasa dahaga sebab masin cheezy tu…kalau la tau cheezy wedges nie masin, ambik yang biasa pun xpe..lagi sedap kot, terpaksa la wedges yang lain tu dipalit palit nya cheezy di tepi2 kotak..haahahaha..teruk kan…

DSCN9693


Eh…pelik kan kakakecik…cheese kalau dalam pizza boleh plak makan…konpius jugak dibuat nya..tak kisah la lepas nie kalau ada sesapa yang baik hati tu nak belanja kakakecik pizza okey je..tapi kalau nak belanja KFC, McD pasti kan burger tak de cheese yer..hehhe, dan kalau burger jalanan pun sama..tak mau mayonis..

 

SAY NO TO CHEESE & MAYO…NO CHEESE NO MAYO…PEACE

 

p/s : sesapa nak beli cheese powder mcm KFC tu sila pm Iffah, dia ada jual cer klik kat SINI

pssst : sayajugaktakmakantempesegalabagaibijirintakminumsususoya..hehehe

10 comments:

Z@i Z@mR33 said... [Reply]

iskh...yg tu yg sdp pong

Iffah Afeefah said... [Reply]

amboi akak iklankan siap

xpela akak xske

mmg masin pon iffah rase

Rain said... [Reply]

hehe ingatkan iffah jual kentang!

haloooo iffah. *koling

kiera'sakura said... [Reply]

klu kira la yg cheese kt kotak tue kira korek2 smpi licin hihihihi

CiK LiYzA ^^, said... [Reply]

org lak sgt xgemaq bnd2 bercheese nih..tp sejak pregnant,mmg gila sgt ngn cheese,bnd2 masin suma nih..p kfc p0n semata2 nk bli cheesy wedges banjir punya..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Z@i Z@mR33 xleh telan tekak nie bila kena cheeze dia..masin je..huhu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Iffah Afeefah

sempat je...kebetulan..jgn riso akak xmintak eh komisen hehee

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Rain

iffah jual kentang!!
wedges beli je kat giant or tesco...cheese powder p beli kat iffah

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tolong la...bakal isteri sapa nie jangan sampai di jilatnya kotak tu dah le

aDisH.sHidA said... [Reply]

@CiK LiYzA ^^, itu yang diriso kan..hehehe