Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, September 20, 2012

Spontaneus Thursday #11

 

-Rasa nya family aku nie bukan darah@keturunan Jawa or Banjar, Johor telah la,  walau duduk tempat yang ada perkataan "JAWA" tetapi kenapa makanan orang JAWA / Johor yang kami sekeluarga suka exp. LONTONG, SOTO, BEGEDIL huhu tapi aku, tambah lagi iaitu asam pedas selatan dan ayam penyet -

 

SAY NO TO TEMPE…hehehee

10 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

rasanya begedil bkn makanan jawa.rasanyalah..sbb atuk saya jawa belah ayah.

makanan johor bkn byk makanan jawa je, makanan bugis pun sedap2.

Iffah Afeefah said... [Reply]

heee sume sedap

tp asam pedas xske

kiera'sakura said... [Reply]

kedai ayam penyet tue byk hari x bukak dah

Z@i Z@mR33 said... [Reply]

sama la...semua tu cheq suka mkn kecuali tempe...

Areef Ibn Naim said... [Reply]

erm, klu sy utara, selatan, timur, barat, jawa, banjar semua sy suka asalkan halal, hehehe... i'm a food lover!

eh, tempe sedap tau... tak suka ke?

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) memang sedap2 pun awak...begedil nie saya belajar dengan orang bugis hehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Iffah Afeefah uiit kenapa lak xsuka...pedas ke apa..akak kalau leh hiruuuuuuuup pergh sedap nya

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura akak dah lama xp..last p dengan cik gk dulu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Z@i Z@mR33 sama lak selera kita kan..hehehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Areef Ibn Naim hehehe..bagus la cmtu..memang la kita semua nak makan yang halal...