Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, December 12, 2012

Ateeeeeeeeeeh teeeeeeeeeeeeh

 

DSC00562 

Ateeeeeeh teeeeeeeeeeeeeh…..tersangat sangat la suka ateh ni bila ainur sorfina yang hampir genap usia nya 1 tahun hujung bulan nie dah pandai/boleh panggil ateeeeeeeeh teeeeeeeeh..itu je dia selalu sebut sepanjang balik cuti minggu nie…yang lawak dan pelik nya..ibuuuu tak de plak dia sebut…kalau dia sebut pun mesti buuuuuuuuuuuuuuu je kan…

img74780

EH achu nya…jangan jeles ye sorfina dah boleh panggil ateh…petang nie sorfina dah nak balik perak…sunyi la lepas nie xde lagi yang panggil teeeeeeeeeeeeeh…kecuali kak ja masih lagi stay kat umah…aisya dan aiman la yang panggil….insyaAllah esok lusa akan menyusul ke perak

 

pssst: 2hari dia kat tempat keja ateh nya…dah habis tempat dia tawaf dan punggah…main je keje dia…tido pun x nak..

6 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said... [Reply]

wahhhhh.. comelnyaaaaaa!

kiera'sakura said... [Reply]

Sorfina nie xpayah pakai bedak pun dah ckup putih hihihi

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Seri Kandi Tanah Jauhar

akak....comey mcm ateh dia x,hahaha.perasan kan..muka bapak nie

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura

harap2 putih tu sampai besaq la...jgn besaq nanti gelap dah..

nHar said... [Reply]

comel ainur..mcm cina..heee..salam singgah..following u dear..saya budak baru dalam blogging..mohon tunjuk ajar :D

Ummi Syafiq said... [Reply]

comel..sebijik rupa ayahnya