Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, December 26, 2012

Baju Tunang dan Nikah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

  DSCN0314

Baju Tunang dan Nikah…dah ternampak2 warna dan design baju nya…dan semalam jejalan cari makan di kulim TERsinggah kat deretan kedai-kedai jual baju pasang siap yang menarik perhatian kakakecik dan DekNasz…belek punya belek..tanya harga..try tak pun..beli apa ntah lagi…tapi kakakecik ada berkenan sepasang 2 baju yang dijual…malam tadi dah sampai umah pun masih teringat akan baju tersebut….

DSCN0313

DSCN0315

Baju yang kakakecik berkenan tu harus la tiada dalam gambar ini kan..kalau x nanti korang tahu dah tak suprise..hanya aima dan deknasz je tahu baju mana yang telah menambat hati kakakecik sorang nie…InsyaAllah tahun depan yang tak berapa lagi kakakecik nak pegi Kulim lagi untuk beli baju tersebut…baju untuk bertunang..untuk nikah nanti2 la beli…dah ada yang berkenan di GreenTown Ipoh….

 

 

p/s: adakah jejaka di atas bakal calon suami kakakecik..opps tak tahu..jodoh itu misteri..

pssst: ehem ehem kakakecik..calon dah ada ke yang nak beli baju nie…tak apa beli je dulu kan

12 comments:

onie said... [Reply]

ehemmmmmm,dah bau2 ni :D

Z@i Z@mR33 said... [Reply]

berita gumbira gak kah?ehem...ehem....

CikSpek said... [Reply]

nak bertunang tak habaq pun. sampai hati :(

Mrs. Abi said... [Reply]

waaaa banyaknyeeee bajuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ummi Syafiq said... [Reply]

Erm?busy mencari baju tunang rupanya

aDisH.sHidA said... [Reply]

@onie bau apa tu mek...bau badan kamu ke..or bau cat bilik kamu hehehee

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Z@i Z@mR33 doa2kan la ye mana tau tahun depan ke

aDisH.sHidA said... [Reply]

@CikSpek mana boleh kecoh2 nak bertunang..hehehe..mana ada nak bertunang lagipun cik spek ooooi.calon pun xde g...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Mrs. Abi sila balik kulim dengan kadar segera hahahaaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Ummi Syafiq eh awak....bukan la...ni sesaja je jalan2 ternampak tu yang singgah

kiera'sakura said... [Reply]

wahhhhhh taun depan blh merasa kenduri akak. hihihihihi

takpe kak. beli je dlu. pastu sangkut dlm plastik simpan leklok :D

Sunah Sakura said... [Reply]

ooooooooooooo....tak gitau yeeeeeeeeeee