Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, December 6, 2012

Sweetnya Aiman..

Assalamualaikum dan Selamat Petang..

 

Apa yang sweet sweet nie kakakecik ooi..jangan dok sweet sangat nanti dapat kencing manis plak..apa kena mengena aiman dengan swet tu..selalu nya ‘aiman tak kesah’..oh ini tidak ada kaitan dengan iklan aiman tak kesah itu…ini adalah cerita mengenai anak buah kakakecik sorang tu..dia la yang selalu kakakecik gaduh…marah itu ini..bebel sana sini..tapi terharu nya kakakecik bila dia pegi jejalan 1 minggu ke kl,melaka,cameron highlands..dia belikan kakakecik something…sweet tak aiman si anak buah kakakecik nie…

 

Nak tahu apa dia beli untuk ateh nya….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

taraaaaaaaaaaaaaaaaa

fm aiman

Ini freezer magnet yang aiman beli untuk ateh bukan je satu tapi lima..opps kenapa ada 4 je kat stu….sebenar nya Mr Crab tak nak melekat kat freezer…dia dok gelonsor turun je..sampai jatuh ke lantai…tak percaya…tengok la tu

  fm1

 

Alhamdulillah…freezer mak dah jadi medan koleksi FM kakakecik..terima kasih aiman coz belikan ateh freezer magnet dan menambahkan koleksi yang ada…nanti kita penuhkan freezer tok nie lagi ye…kalau p jejalan mana jangan lupa beli la ye…beli banyak2 tau…

FM

Tak banyak pun yang ada…baru separuh freezer…so sapa2 yang sudi nak hadiahkan utk kakakecik tu dialu2kan…tengok menunggu jugak FM dari 2 negara ni…tatau bila akan dapat..

 

pssst:FM untuk sahabat2 ada lagi dalam simpanan…tak sempat nak bagi

4 comments:

hnahdy said... [Reply]

pandai dia pilih

kiera'sakura said... [Reply]

sama dgn mama suka kumpul FM. aiman tau ateh dia gila FM nie pasai tue dia beli ek.

mulanya heran jugak nape aiman beli FM tak beli menda lain. baca bawahnya baru tau hihihi

aDisH.sHidA said... [Reply]

@hnahdy a;a dia baru je umo 6 tahun...tp sayang nya bila balik ramai2 paham2 ada yang geram main dah rosak 1 yg kura2 tu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura akak pun baru lagi mengumpul nya..saja la suka2 kan...lepas nie kalau pengantin 1bulan g jejalan beli la utk kak ye hehhee