Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, December 13, 2012

"Jom Join Contest : Fotografi - Ceriakan Hidupmu!"

Assalamualaikum dan Selamat Petang,

Masih sempat kakakecik join contest Cikgu Areef Naim yang bertemakan Ceria’.. Jom kita sokong beliau,untuk tau syarat2 nya korang boleh klik kat gambar di atas tu..jangan plak g klik kat gambar bawah nie..gambar bawah nie adalah gambar yang kakakecik rasa ceria untuk kami adik beradik…Hadiah-hadiah yang akan Cikgu Areef bagi nie agak menarik juga:

  1. Bahan bacaan bernilai RM 50
  2. Bahan bacaan bernilai RM 30
  3. Bahan bacaan bernilai RM 20

Rugi plak kalau tak join kan…

wedding ilah

“Kerana sebiji kek dipenuhi anggur dan strawberry membuatkan kami adik beradik tersenyum ceria bersama pengantin”

Ceria tak gambar kakakecik taruhkan nie..ini adalah kenangan semasa majlis perkahwinan adik ilah 2 tahun lepas…Kekawan yang nak menjoinkan diri tu boleh lagi sebab contest nie akan tamat pada 16 Disember..keputusan nyer akan diumumkan pada jam 9 malam 23 Disember (besday kakakecik nie-agak2 dapat tak menang tanpa bertanding)

6 comments:

Cik Puce said... [Reply]

waaa...menarik gambo tu..cantek!

Areef Ibn Naim said... [Reply]

salam,

tq sudi join... good luck :)

moga ada rezeki sempena birthday tu :)

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Cik Puce thanks lina j...suka gambar nie...nice shoot

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Areef Ibn Naim wasalam....harap2 ada la rezeki saya kan cikgu areef...kalau x menang pun nak adiah jugak..adiah besday hehe

kiera'sakura said... [Reply]

pandai pulak susun ikut kaler baju kan kak hihihi

aDisH.sHidA said... [Reply]

@kiera'sakura alamak akak sendiri pun xperasan la kiera...bila baca komen kamu dan tengok semula gambar tu baru perasan...