Coretan Terbaru KakakeciK

Tuesday, January 15, 2013

Happy Birthday Adik



Happy Birthday Adik...

15 Januari 1990, seawal jam 1.30pagi kami dikejutkan oleh ayah..ingatkan ayah kejut bangun pegi sekolah cepat2 je kami adik beradik berebut ke bilik air...ayah gelak kan kami..rupa2nya ayah kejut kami semua bagitau yang mak dah bersalin...alhamdulillah setelah 7 tahun kami dah dapat adik lagi...


Selamat ulangtahun kelahiran adik..NURUL SYAFIQAH yang ke 23..dah 23 pun adik..macam tak percaya plak kan...apa pun adik, kak doakan adik dipanjangkan umur..diberi kesihatan yang memuaskan untuk meneruskan perjuangan di bumi Allah ini..menjadi anak, adik, mak sedara yang baik kepada kami semua...semoga kehidupan adik di berkati olehNya..




pssst: malam tadi tepat jam 12tgh malam..ketuk pintu bilik adik sambil ucapkan Happy Birthday..dia tak nak buka pintu..riso kena tepung la tu...malam nie plan dengan abg mie kuar makan..adik tatau lagi...kekonon suprise



2 comments:

Yan Ty said... [Reply]

wish her happy birthday juga ye.

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Yan Ty sama tarikh dengan yanty kan..happy birthday utk yanty jugak