Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, February 21, 2013

Boleh Muntah Bila Baca

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

Pada entry WW semalam ada yang bertanyakan tulisan siapa la yang cantik boleh buat stress bila membaca nya…

 scan0003

Ye kakakecik akui sendiri..memang kakakecik stress sangat bila baca tulisan tu semalam..terus pening kepala rasa berdenyut2 je bila membaca nya..siap letak balm lagi…yang sakit hati tu dorang boleh gelak berbahak2…memang geram la jugak..

scan0004

Kalau la 10 orang customer yang datang dengan tulisan begitu rupa memang boleh muntah pengsan terus gamaknya…wahai2 customer ku sekalian kalau ye pun nak jadi doktor tak kesampaian nya jangan la tulis macam tu rupa…dah tu dia sendiri pun bila kita tanya apa dia nie…ambik masa yang lama untuk bagitau…siap baca dari awal ayat kot..hahahaa…

 

psst : yang tulisan merah tu baru kakakecik punya..ala2 cikgu kan perbetul ejaan.

7 comments:

Sunah Sakura said... [Reply]

dia nak buat apa dengan benda ni kak?

Mat Gebu said... [Reply]

Lagi dasyat dari tulisan tangan che mat....haha..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Sakura cer sunah baca hahaha apa dia nak wat

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Mat Gebu selamba je semalam kata dengan customer nie kalah tulisan doktor tak paham apa nie..huhu.cmg tulisan lawa tangan lembut

Chik Att said... [Reply]

Hahaha nasiblah labu ....

diana said... [Reply]

sabar je la..heheh

kiera'sakura said... [Reply]

Oo akak pun ada buat perkhidmatan taip surat ek? bagus2 heeee :D