Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, April 21, 2011

2 tahun la……Aisya seusia dengan CNQ

assalamualaikum…

happy birthday aisya dan CNQ…

aisya dan CNQ sebaya…beza 2 hari je kot…

Aisya…ateh doakan aisya menjadi anak yang baik, dengar cakap ibu, ayah, ateh (bukan akih)..jadi anak yang solehah…berjasa kepada agama dan keluarga..

Memandangkan aisya antara anak menakan yang rapat dengan shida…so shida tempah kek utk dia…konon nak suprise tak mau bg ibu n ayah dia tau…sekali depa suruh ateh open table kat kfc…wah mana boleh..terpaksa la gtau dah tempah kek..hahaha..setelah dibincang2..kalau wat kfc kos paham2 la…hanya kami adik beradik je pegi..apa kata kita wat makan2 di umah aje..

Petang sabtu tu…ada la skit majlis sambut besday aisya…wat makan2 utk sedara2 terdekat…mee goreng, nugget, jejari ketam dan jajan..

222163_1834552658422_1078592628_2005338_1493670_n

aisya x sabar2 nak potong kek…ngeyeh bukan main…baju pun x smpt nak tukar….

AISYA2 Aisya dengan abg aiman, ayah dan ibu

AISYA3 AISYA Comey x kek aisya….hehehehhehe…shida tempat kat Rizaida…harga pun ok….hehehe

4 comments:

nur aisya humaira said... [Reply]

ingtkan aisya ni da...ngee~~
hepy befday aisya kecik.:)

cik pulau said... [Reply]

hepy bufday buat aisya..^^,

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

epy besday aisya ..cumelll

Melati said... [Reply]

happy belated birthday!!!

ha'aah comelll sangat cake tuu =))