Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, April 4, 2011

Depa Nie Lagi…..

Assalamualaikum…

entry ini agak basi sebab dah 3 ari benda nie berlaku tapi shida nak gak kongsi dengan korang semua…sekarang nie boleh di katakan setiap minggu shida akan jupe depa nie….sapa…sapa g kalau bukan geng2 kbu…jumaat baru2 nie shda g berkelah dan main bowling dengan depa nie…plan ngan geng2 astar je..tetapi kirin dari selama perak sanggup turun mai ngan miko siap p amik gk n mija g kat usm

yang lawak nya…terjaga kul 4.30 pg tetiba dengar bunyi ujan..terus taip mesej…”uwaaaaaaaaaaaaa hujan cmne nie” anta kat gk n pakcu…pakcu balas pukul 5 lebih..hahaha dia gtau kat kola nerang ok je..x hujan..ok ok pakcu jom sambung tdo satg tak mangkit lak..kul 7pg kot pakcu anta msj yang hadi gtau jitra hujan…msj tanya hadi…dia kata ujan xlebat tp mcm 1 ari…shida terus sms semua geng yang nak p bekelah gtau kemungkinan akan p main bowling dulu sebab hujan(tu yang naqihah n ct jucy pakai lawa)…tp makanan bawak je…t kita kelah di mana2..kami kena bawak makanan sorg 1 jenis…shida chup bawak nasi seperiuk..masak 15 cup..x habis pun…pastu beli ikan temenung (kembung) utk bakar….

IMG_1116tu dia anak2 dara kbu pakat pegang makanan sorg satu

IMG_1119Hadi, KSP & Pakcu bersungguh2 dok pelekat api

DSC_4897 Ada orang bakaq ikan style kami x…kerang di bawah ikan di atas

IMG_1118geng perempuan xdak keja lain posing je manjang..

DSC_4932 Nyum nyum…sedap x lauk2 anak dara kbu masak..ada sardin+kentang, ikan masin, ikan pekasam, telurdadar

IMG_1131seronok nooo ampa basuh pinggan mcm main dangau

DSC_4950 di depan pintu masuk bukit wang

DSC_4961 posing kat kereta kiera

dah habis makan..posing..kami x mandi pun..terus ke jitra mall nak main bowling…ita x ikut kami p jitra mall…dia balik…tp tempat dia diganti dengan farhan…farhan yang x makan pedas dan sayur.,.putih gila budak nie…shida yang dok sebelah dia pun geram…nasib baik adik..baru umo 19 kalau 29 mau gak ngorat…hehehe….bowling farhan n gk menang….haaha….shida mcm biasa ratu longkang la…kalah ngan kiera gara2 mamat kaki sarung plastik…menciiiiiiiiiikk….

195958_200362933332058_100000750588211_576050_2598844_n

kirin yang selamatkan kiera…

199911_200362996665385_100000750588211_576053_4265814_n

nie mintak tolong apek lane sebelah tolong snap

kiri (depan): se;a, mija, una, shida, kieram kirin

kiri belakang: wany, mas, ct jucy, naqiahm gksb, farhan, pakcu….

aik mana hilang hadi…di mana hadi…..

Mereka yang memeriahkan suasana Hadi Saaidin, Syakira Yaakub, Una Buda Baeq, Naqiah Othman, Pakcu Sofi, Cik Gksb, Siti Jusiza, Cahaya Wany, Farhan Jitrawi, Caya Se'a, Mija & Ita

Kami plan setiap minggu ada sesi terjah ke rumah plak lepas nie..jumaat nie umah Hanie..makan laksa dan pulut doyan

4 comments:

.: iEyLa :. said... [Reply]

uwaaaa...best nye..
bile turn nak jumpe ieyla plak ni??
hehe...

cahaya said... [Reply]

nak mai terjah rumah bgtau dulu naa..hehe

najihah sahami said... [Reply]

alahai..bestnya!!

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

penyelamat datang komen
hahahaha
:p