Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, April 7, 2011

KENAPA PEREMPUAN

Assalamualaikum…


Kenapa perempuan je yang kena yer

Kenapa

Boleh dikatakan kebanyakan perempuan akan kena punya

Apa yang sedang shida kena dan alami sekarang nie

Rasa tak maya sangat sangat sangat

Nak makan nasi pun tak de selera

Nak termuntah je tengok

Badan rasa lemah dan tak bermaya

Kenapa benda nie tak kena pada lelaki ye

Punya la tak bermaya dan pucat nye shida sampai customer leh perasan

Dia kecian plak tengok muka nampak pucat…tak makan lagi ke tanya nyer…

Shida siap leh tanya…pucat sangat ke..nampak erk…

Malu jugak shida..tapi nak buat cmne kan..

Shida terus amik lipcare Cherry Kiss nivea tonyoh2 depan dia…

Hahahaha..

Ada ke patut dia kata cik abang tak telefon kot..nak kena cik abang nie

Cik abang mana la nukman oooooi..

Ini masalah perempuan la..

Tak boleh tak dapat dielakkan…

Kantooooooooooooooi sudah…

Petikan daripada msj di FB oleh seorang sahabat blogger…

….kenapa perempuan??sebab perempuan istimewa..Allah jadikan haid ni supaya orang perempuan boleh berehat dari solat..orang perempuan kan banyak kerja...hihihihi... kenapa tidak lelaki sebab lelaki kan ketua keluarga, imam masjid dan sebagainya..kalo lelaki datang haid, xkan nanti tok imam cuti seminggu sebab haid..pastu bila mai haid akan mengandung, xkan tok imam nak cuti 2 bulan sebab bersalin..hihiih...orang tua dah menopos tak mai haid dah sebab kalo haid boleh mengandung sebab tu Allah hentikan haid pada usia 50 tahun ++..kalo dak jenuh la tok nenk nak bawak perut..hihihihi.. sebab Allah sayang kita...sakit tu kan kafarah dosa..hiii... sabaq na..cool

23 comments:

Muslimah Optimis said... [Reply]

hahahahaha...tau dah

.: iEyLa :. said... [Reply]

orang kate..bnde akan ilang bile kite kawen & bersalin..
yeke ek??kne tnye kak LM la..hihi

Muslimah Optimis said... [Reply]

ermmmm..ok mai nak habaq kenapa perempuan..sebab perempuan istimewa...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

saya kena sampai guling2...tp alhamdulillah.pas saya mkn royal jely semua nya berubah memberi keceriaan..sabar tau!

Sunah Mohammad said... [Reply]

sebab Allah Maha Adil...:)

fana farhana said... [Reply]

hehe..setiap apa yg Allah jadikan mesti ada sebabnya. btoi la kata kwn kak tu,sebab kalau lelaki ada haid,susah la nak imamkan kita kaum perempuan ni.lagipun,kan kita kaum perempuan yg istimewa :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

yeah~~kita sama slalu dapat sesungut yg teruk

saya bukan tomato said... [Reply]

wee~~~ ceq sllu senggugut smpai muntah2..huhu

meaw said... [Reply]

onie kalau semut ugut sakit gila,but sometimes....tapi Allah itu maha adil :)

cik pulau said... [Reply]

hahahaha.. paham2..
sangat terseksa... huhu..

akak.. cik pulau tag akak join bloglist..
http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/04/jom-join-bloglist-haris-kaito.html

athirah said... [Reply]

so far xde masalah trok masa period... huhuh... hyperaktif sgt kot...

Pakcu said... [Reply]

sengugut tu apa kak? errr

aDisH.sHidA said... [Reply]

@.: iEyLa :. RAMAI GAK YANG KATA GTU IEYLA...JOM JOM KITA TERJAH LM

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Muslimah Optimis BETUL TU AIMA...HEHE..THANKS KONGSI ILMU DENGAN AKAK

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ARINI SHDA CUMA LENGUH2 BADAN SENGUGUT ADA RASA SKIT JE...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad YE BETUL TU SUNAH...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@fana farhana HANA KAWAN AKAK TU KAWAN KITA SEMUA KAT KBU...AGAK2 SAPA HEHEHE

aDisH.sHidA said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr AKAK SENGUGUT DAH OK SKIT SKRG DULU YA TERUK SGT2

aDisH.sHidA said... [Reply]

@saya bukan tomato PERNAH GAK MUNTAH2 SAMPAI PONTENG KELAS

aDisH.sHidA said... [Reply]

@meawSEMUT UGUT WANA MERAH YE YUNK HEHEHE

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cik pulau PERNAH KENA X CIK PULAU..OK JAPG AKAK TGOK

aDisH.sHidA said... [Reply]

@athirah ALHMDLAH LA KALAU CMTU TREX...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Pakcu P CARI KAT GOOGLE SEARCH LA PAKCU NGADA SGT EH