Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, April 11, 2011

Dia kembali….macam mana nie????

Assalamualaikum…

Macam mana nie…ia kembali semula..

Kecian plak shida mendengar rintihan nyer…

Terpikir jugak nak ambil dia bawak balik…

Di dalam hati kecil ini teringin hendak sangat nak pergi melihat nya…

Tapi Shida takut dan geli nak memegang nyer…

Sekarang ini pun masih kedengaran suara nya…

Apakah perlu shida buat…

Shida buntu….

Tolong…Anith boleh x tolong kak shida amik anak kucing nie bela kejap…kecian la…tadi salah seorang adik yang ambil sebelum ni mai tanya..”kak anak kucing tu ada kat sini…sapa anta…mesti kawan kami yang ambil tu” adoooi macam mana nie….shida kecian la dengar bunyi anak kucing tu aiew aiew…tak berenti2…

ENTRY PILIHAN

Lu Langi Lu Mati

Rahsia Kucing Takutkan Air…

Padan Muka! Sape suruh tido pelok2!

<UPDATE>

dah comot….banding sebelum nie..sedih kenapa budak tu x jaga elok2..janji nak jaga aritu…

dah comot

sebelum ini comey…x comot pun..tengok DI SINI

26 comments:

KyêrulL said... [Reply]

rumah sy ni dh mcm tempat anak yatim untk kucing jer.. so xlarat nk jaga dh HAHAHA

meaw said... [Reply]

laaaa,ingatkan apa la kak shida ni,heee..measeh :)

Along Usop said... [Reply]

uwaaaaaaa!!!! =.=

Sunah Mohammad said... [Reply]

comel la kak shida sebut aiew aiew..ahahaha~

Miss Ran said... [Reply]

erkk tak ske kucin..hantar umah org ske kucin

~...AmALinA....~ said... [Reply]

lorh ciannye.....

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply]

takut kucing huhu

athirah said... [Reply]

hurmmm.. alergik kucing T___T

Nisa' Pasir Gudang said... [Reply]

teringat kisah sahabat nabi yang nabi gelar Abu Hurairah ( bapa kucing )

orang yang penyayang akan disayangi :)

cahaya said... [Reply]

ciannya kcing 2..
tpi ma wany xbgi bela..

nur aisya humaira said... [Reply]

waaa,aisya pn geli ngan ank kucing..:)

cik pulau said... [Reply]

cik pulau tak geli ngan kucing..
tapi takde la suke tahap obses.
hehe..sian kucing tu yer..hisshh...^^,

angah said... [Reply]

kak jumpa kucing yg terbiar ka.??entry yg kak abik 2 kucing angah dr golongan kucing terbiar..kecik macam 2 gak...skrg ya allah nya beso..semoga kita dpt rahmat yg di beri kerna bela kucing yg terbuang...nie..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@KyêrulL so amik la lagi kyrul...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@meawhahahhaha...kenapa egt sapa kembali cheq..sama2

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Along Usop awat along..lapaq ka..hehehe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad malu le dengar sunah..jgn nanti suruh akak sebut dah la erk bila jupe

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Miss Ran masalah tatau sapa nak kucing tu..skrg dah jadi 3 ekor budak2 janji nak bela x tunaikan

aDisH.sHidA said... [Reply]

@~...AmALinA....~ akak lagi kecian dgr n tgok nya

aDisH.sHidA said... [Reply]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr hahah..gk pun takut ke

aDisH.sHidA said... [Reply]

@athirah sama la kita trex menda berbulu nie...mintak maaf

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Nisa' Pasir Gudang kecian tp geli n takut cmne nie nisa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cahaya itu la akak lak geli huhauhauahauahua

aDisH.sHidA said... [Reply]

@nur aisya humaira xdapat nak nolong kan aisya,.sama la kita

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cik pulau apa kata suruh kucing ni g dok kat pulau cik pulau kawan ngan itik kuning hehee

aDisH.sHidA said... [Reply]

@angah bukan terbiar,,ada org letak kat depan kedai akak..pastu ada bdk2 kata nak bela sekali dorg anta balik..uwaaaaaaaaaa..cmne nie