Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, April 21, 2011

Mereka adalah musuh aku…..

Assalamualaikum….

hahahahahaha..gelak jahat nie…shida sekarang ada musuh..musuh utama..musuh ketat dan musuh biasa2 hahahahhahaa…wihaaaaaaaaaaaaa…siapakah musuh-musuh shida itu…

Mereka adalah..

ADY BUDIKA : MUSUH UTAMA

KIRIN (KSP) : MUSUH KETAT

ALONG USOP, AMALINA, NADH, TAUFIQ : MUSUH2 BIASA…

ATIQ tak sebab dia pergi secara mengejut hahahahahaa

Wah wah shida kenapa plak depa depa  di atas tu musuh shida…

Sebab nya….shida geram dengan depa nie…sorg msj sorg kol bagitau yang depa jumpa makan KFC kat S7 Shah Alam..dah le shida nak p xde sapa mai ambik..semua naik motor..yang si musuh utama tu x jadi mai sebab shda x jawab phone..kalau dia mai pun bukan dia nak bawak shida g s.alam….aaaaaaaarhhhhhhh benci benci..bila kol along usop dia gtau tgh otw p s7 dengan taufiq…tak lama pastu amalina kol gtau ady dah sampai kat dia..masa nie dah sebak…ady tau shida dah sedih n sebak dia leh pesan ngan nangis..apa g terus meleleh la air mata nie…aaaaaaaaaaaaah..tak suka tak suka..yang geram bila ady kata nak tgu along n taufiq dah alang2 depa mai s7..pada hal awal tu anta msj kata nak kena balik dah housemate keja….ady mmg nak kena..gagagaa….cekik gak budak botak nie…

Bertambah2 membara bila along sms “akak, kitaorang tengah makan kfc” menciiik

Kirin plak kol…kak kenapa sora sedih je…nangis ke…..dah tau kakak mu ini hati tisu leh tanya lagi….

Lepas tu shida anta mesej kat kirin, amalina, ady, along..msj yang sama..”Mencik..mogok xseh layan g demo2 nie.kat kbu jpe kirin n ina wat x knl.lau  kat sb jpe atiq, along n topik wat dono.ady x mau lawat fb dia..blog dia x moh jengok..” hahahha…ambe kecek kelate sebab nya dok dalam bilik kat asrama kompleks belia tu dengan makcik2 klate n ganu…

Tetiba shida dapat 1 msj dari nombor yang tak dikenali…msj dari taufik…kata nya dia tak dapat pun msj yang shda anta kat ady, ina, kirin n along..hehhee..

Nadh..p diam terus…x habaq apa2 tu yang geram…

Takpe ampa yang lain jangan jeles sabtu nie kami nak jumpa lagi ramai..hahahahaa…

Esok2 Kyerul dan FF dah balik perlis so leh jupe depa…ajak Katek sama kami p makan kat kola perlis..ampa dok kl tu makan la kfc hahahahaha..ayat tak leh blah….ok shida nak musuh dengan depa depa ni semua sampai bulan depan..bulan depan minggu depan je la…tak lama pun..seminggu je..konon janji xmau tegur depa nie..tapi mana leh..hati dah macam adik beradik…majuk2 manja gtu…

Ady..sori susahkan kamu utk barang2 yang dikirim kan…Nadh jangan lupa bawak balik barang2 shida n bawak ari sabtu nie…kepada semua shida sedih sebab x dapat jumpa ampa….

7 comments:

cik pulau said... [Reply]

ahahaha..
nseb cik pulau tak jadi musuh akak.. lalala~

~Kirin Selama Perak~ said... [Reply]

hhahahahahahahhahahahahahahaha

~...AmALinA....~ said... [Reply]

alorh ciannnye.. t kita jumpa ye..

forever love said... [Reply]

yeay.. bukan musuh kak syida.. hihi.. atq pi pun dalam keadaan tak rancang taw

diana said... [Reply]

nak komen apa ye???
masalah keluarga tak berani nak campur,,
hehehh

Sunah Mohammad said... [Reply]

hurmm...tak dapat la ye kek nye..

shida anwar said... [Reply]

nasib kerja opis melambak balik lambat mlm tu..kalau jd pi alamat termasuk list musuhlh plak..