Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, April 11, 2011

Muka Monyok Berubah Bila…...

Assalamualaikum…

…Bangun pagi..Gosok gigi..Cuci muka..Terus mandi..Pakai baju..Minum kopi..Keluar rumah..Hati Suka..Kereta Bersih..Siapa Cuci…

Hehehe…tukar lirik daaaaaaaaaaaaaaaa..

Pagi tadi awal2 monyok je muka…tak de mood gara2 tak de apa utk di masak sebagai bekal di tempat keja..

Shida jenis masak pagi2 buat bekal..bukan nak jimat tp nak jimat gak la..tapi senang kalau lapar time mana pun boleh makan..tak payah keluar pergi beli…

Siap2 je tadi dah kul 10…dah lewat nie nak g kerja…sekali kuar2 taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kereta

wiper di naik kan..kereta dah bersih…siapa la yang baik hati nie tolong basuh cuci kereta shida…muka yang monyok macam peot awal tadi terus senyum…dalam hati dok kata mesti ayah..sebab ayah tak leh tgok kereta kotor hahaa..anak dara dia nie nak basuh kereta..jgn harap la…patut la pagi tadi dok bising bunyi alarm kereta ngan dok buka pintu pong pang..rupa2nya ayah nak basuh kereta….syok nya….nasib baik dapat ayah yang rajin…thanks ayah…sayaaaaaaaaaaaaaaang ayah…muuuuuuuuuuah

ENTRY PILIHAN

Duhai cik dan incek anon sekalian

Perlukah cinta jika kesudahannya kesakitan??

21 comments:

meaw said... [Reply]

mesti kak shida suh ayah basuh tu,hehehe :P

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

wah rajen ayah shida.. hik2 ..pesal monyok2

shida anwar said... [Reply]

amboi anak ayah..

shida anwar said... [Reply]

amboi anak ayah..

Ujang9897 said... [Reply]

mengada..=)

Along Usop said... [Reply]

rajin btol ayah kak shida.. =)

ish3.. pemalas tol kak shida nih.. =p

eh?.. jadi entry pilihan?.. =p

NadiRah said... [Reply]

nad dah xde ayah.. =(

Sunah Mohammad said... [Reply]

bagusnye....rajin ayah akak~ heheheh..

forever love said... [Reply]

wah..best ny.. hihih...

nk kete boleh.?

Halimatun Sa'adiah said... [Reply]

aloooo...beruntung ank ayah ni..
kreta pon dibasuhkn...

Tasha said... [Reply]

ayah I pun selalu mcm tu tau..... I sayang my dad juga

aDisH.sHidA said... [Reply]

@meawayah basuh tanpa akak suruh la..hahaha..jeles la tu

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Qaseh dalia adelia ayah mmg rajin...bertuah dapat ayah...sebab xde stok bahan mentah nak masak

aDisH.sHidA said... [Reply]

@shida anwar kembar, anak mak ayah la :P

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Ujang9897 jeles ke jang :P

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Along Usop hahahha..ayah akak mmg rajin..akak mmg malas bab basuh kereta nie,.tak sampai...selalu masuk auto je kalau nak basuh

aDisH.sHidA said... [Reply]

@NadiRah sabar ye nadh..mai kita kongsi kasih sayang ayah sama2

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad ayah mmg rajin bab basuh n cuci nie..untung kami

aDisH.sHidA said... [Reply]

@forever love best sebab jimat rm..heheh..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Halimatun Sa'adiah hehehe..untung kan..alhmdlah dapat ayah rajin

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Tasha alhmdlah syukur kan dapat ayah mcm nie