Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, April 13, 2011

Maafkan Aku…


Assalamualaikum…

Maafkan Aku…
Aku tak terdaya lagi….
Aku laku semua ini untuk kebaikan kamu
Aku memang sayang kamu
Aku tak pernah rasa sebegini sebelum ini….

Tapi

Aku tak sanggup untuk melihat kamu menderita..
Setiap saat aku memikir kan kamu
Sampai kan ke pagi tadi….
Kamu berlari2 mengejar aku…
Tapi semakin kamu dekati aku…
Semakin itu lari dari kamu

Maafkan Aku…
Aku tak senang duduk kerana kamu
Aku tak mampu mendengar rintihan mu..

Maafkan Aku…
Aku terpaksa lepaskan kamu kepada orang lain..

Maafkan Aku..
Aku terpaksa memberikan kamu kepada orang lain…

Maafkan Aku..
Aku terpaksa menempatkan kamu di tempat lain..
Tempat yang lebih selamat utk kamu
Tempat yang mungkin lebih ramai sayang kan kamu…

Mesti ada yang kata AKU KEJAM
Tapi AKU TERPAKSA
Maafkan Aku…..AKU TAK TERDAYA LAGI….

Maafkan aku 3 ekor anak kucing…
aku tak mampu menjaga membela kamu semua..
Maaf sangat sangat sangat…


ENTRY BERKAITAN

17 comments:

AdyBudika said... [Reply]

errr..sian kamu tu

Izamir Ridzwan said... [Reply]

IR pon dah kasi kat org lain jga 6 kucing IR tuh

cahaya said... [Reply]

akak letak je dia kat pasar..
sekurang2nya ada owg ambik nnti..

Halimatun Sa'adiah said... [Reply]

meh la sy bela..hehehee

meaw said... [Reply]

don't be sad kak shida,onie paham dengan keadaan kak shida..

Sunah Mohammad said... [Reply]

uhuhuhu...kesian 'kamu'...takpelah kalo tak mampu..bagi orang lain jada...:) moga Allah lindungi 'kamu'..

aDisH.sHidA said... [Reply]

@AdyBudika mmg kecian sgt2..tp apa kan daya

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Izamir Ridzwan kak xpernah jaga dan bela kucing IR...itu masalah nyer..kak takut

aDisH.sHidA said... [Reply]

@cahaya kak dah mintak kawan letak di pasar..tp tatau la cmne keadaan nya

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Halimatun Sa'adiah dah letak di pasar..huhu sedih sgt nie

.: iEyLa :. said... [Reply]

huhu...sedih la kalau cmni...
hope "kamu" tu sume ok..pandai la die nk cri makan...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@meawitu la..akak xpernah alamai mcm nie...kecian sgt2..tp masa akak sampai dia kuar dr kotak..lari2 kat kak kak takut lari masuk kereta..mejerit2 g

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad kecian sunah..kecian dan kecian sgt sgt sgt...xprnah kak alami macam nie..tp nak wat cmne kak takut n geli dan x biasa xde pengalaman dengan kucing

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

huhu...naper letak kat pasar..jika org tak ambik camner shida..huwaaaaaaaaaaaaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad mudah mudahan mcm tu la sunah

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Lydia Miza(Aidyl Azim) shida dah tatau nak wat cmne LM...itu je pilihan yang ada

Wanzi said... [Reply]

buat suspen jer mula2 baca... last2 pasal anak kucing.... tapi tak pe berbuat baik pada haiwan ada pahala juga