Coretan Terbaru KakakeciK

Thursday, April 28, 2011

Jeles…bila setiap ari dengannya

Assalamualaikum…

Setiap hari shida jumpa dengan blogger ini…

Makan setiap ari bersama….

Best sangat2…

Tapi dalam kami dok makan bersama nie ada jugak orang jeles…

Sapa yang jeles erk???

 

 

 

 

 

 

si Erin Azizan…..tengok nie……bila shida wat status ini kat wall KBU

1

Dok wat pelik apa nyer Erin ooooi

2

kami hangat kan lagi dia dengan ini

3

hahahahhaha..puas setiap ari kami leh jupe….wakakakkaa

ini la dia peneman shida setiap ari…makan dengan dia bertambah selera..habaq mai….

anith

Thanks Anith Shasha Chan Teman Akak

So ampa ampa semua jangan jeles dengan kami erk kalau ampa seminggu 3 x jumpa kami setiap ari jumpa…6x seminggu kadang2 7x seminggu

4 comments:

mikro_kokus said... [Reply]

X aci arr........ huhuhu!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

wahh jeles..

Mr iZzo (^^,) said... [Reply]

biasa la tu... manusia memang pelik! hehe


saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar Ben! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye



http://themrizzo.blogspot.com

cik pulau said... [Reply]

wow.. bestnya.. jelez jugak..
tapi dapat jumpa akak aritu pun dah cukup best.. lalala~