Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, April 11, 2011

Kenal Blogger Itu Tapi Belum Jumpa

Assalamualaikum…

Dengan sapa yang shida kenal tapi belum jumpa nie…dah la blogger plak tu…boleh dikatakan blogger pemes jugak la 2 orang nie..Kalau sapa2 perasan Bangku Kosong ada buat segmen “Siapakah Blogger Ini”..siapa yang blogger shida kenal tu…DI SINI & DI SINI

Pagi tadi shida BW..so pergi la ke blog bangku 0..tetiba kat side bar ada nampak entry yang bertajuk : “BLOGGER INI MACAM DAH LAMA KENAL DENGAN EQBALZACK DAN QASEH DELIA”…

bangku 0

mcm menarik nak jugak la shida kenal sapa blogger yang dah lama kenal abg eq n qaseh nie…skali klik terpampang header shida…uwaaaaaaaaaaaaaa…kena batang hidung sendiri….

bangku 0 hehe

Ini pembuka bicara entry bangku 0…dia terkejut..sebab dia suruh pilih salah sorang je..tapi shida buat dua-dua..nak buat cmne kan dah shida kenal 2-2 blogger nie…tapi belum jumpa je lagi dengan abg eq dan qaseh..mmg kalau boleh nak sgt jupe dorang berdua..insya’Allah akan shida ketemu jugak dengan mereka hanya tak tahu bila je…

Kepada bangku kosong….maaf yer shida pilih 2-2 blogger dan terima kasih atas entry tersebut….HIDUP BLOGGER..jom join segmen Siapakah Blogger INi yang seterusnya plak..pendekar berkuda dan faizal fredley…agak2 kali nie shida buat perangai mcm sblm nie ke tak erk…tungguuuuuuuuuuu

4 comments:

cik pulau said... [Reply]

ooo.. camtu ke..
cik pulau lak baru je kenal akak ni..
hehehe..^^,

Sunah Mohammad said... [Reply]

ahahahaha! nakal yeee...lepas ni PB n FF ek? haaa...nak gak lah join!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

hurm...tak pandai nak komen!

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... [Reply]

pendekar berkuda biasa baca belognya..tp FF x penah dgr lagi..