Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, April 11, 2011

Hampir demam angkaranya…..

Assalamualaikum…

shida betul2 tak tahan godaan…kat KBU Papa Khai dan Nora dok post status tentang nya…tetiba tgok kat dashboard ada plak entry si ujang kentut pasal nya…tak boleh jadi macam nie…walau macam mana pun shida mesti dapatkan ia arini (sabtu) jugak..kebetulan sabtu ada pasar malam kat jalan masuk kg…

kol mak tanya abg mie (abg ipar) ada x..mak gtau abg mie stndby…waduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh..alaaaaaaaaaaa..orang nak ….. mak gtau kat pendang ada depan balai tu..shida nie terus jawab mana ada…mak kata ada ada la…wah wah bantah cakap mak plak shida nie..

masa drive balik betul ada la depan balai polis pendang tu..terlepas…u-turn..sanggup tu kerananya…hahaha…sekali tanya bape harga?? sekilo rm5.00 kak…adik yang jual tu pilih…shida gtau nak yg 1 paksa (bhagian) ada 2 ulas mcm tu..haahaah…demand nak mampus…ha la…..mau yg molek la…last2 amik 3 biji 3 kilo lebih…rm16.00 semua..

ngek nyer shida p letaknya dalam kereta…kena bebel ngan abg mie..hahaha..mana la tau…nak senang keja malas nak buka bonet…sampai arini ada g bau dia..sesampai je umah…terus tanya mak…nasi pulut masak x g..kecewa nya bila mak kata x lagi..nak makan malam nie jugak ke…ha la…lapar ni teringin lama dah…so mak pun letak la air nak tanak pulut…shida dengan rajin nye kukur nyok (kelapa) sendiri…sebelah je x banyak..dh lama x kukuq nyok nie…x percaya ke..shida leh kukuq nyok..hahahhaa.jgn pandang sebelah mata ok…

akhirnya dapat la shida menikmati

nasi pulut+santan+doyan malam itu…..

pulut doyan

esok nya sebelum datang keja makan lagi pulut doyan nie….sekali amik ang shida…kepala pening..dahi dah panas…tangan dah ketaq2..kaki sejuk..dah sejuk panas badan nie..nak makan ubat dah tak boleh…uwaaaaaaaaa.sabar je la..minum ayaq je banyak2….tu dia la….nak sangat makan..sekali hampir2 demam

ENTRY PILIHAN

JIRAN PELUPA DAPUR ADA SEMPADAN

DINI DURIAN OH DURIAN

11 comments:

Nisa' Pasir Gudang said... [Reply]

tergodaaa tgk pulut doroyan tu..

org tua2 pesan lps makan, minum air yg dituang kat kulit tu..
takpe, len kali boleh cuba test tgk okeh

Shafiq said... [Reply]

Dugaan Malam2 Tengok Pulut Durian tu..Lapaq la plk..Hihi
Rindu Nak Balik Kg..

NadiRah said... [Reply]

sdapnya~

NadiRah said... [Reply]

sedapnya~

Sunah Mohammad said... [Reply]

ahahahaha~ sampai nak demam pulak dahhh..

CiK LiYzA ^^, said... [Reply]

kak..cpt2 minum 100plus~hahahaha...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Nisa' Pasir Gudang itu nasihat org tua2 takmau ikut...dah kena

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Shafiq sabaq sabaq..kampung kat ne tu..ada dusun best la

aDisH.sHidA said... [Reply]

@NadiRah nyum nyum sedap sampai 2x post komen erk nadirah..hahahaa

aDisH.sHidA said... [Reply]

@Sunah Mohammad tatau la kenapa...sblm2 nie ok je...

aDisH.sHidA said... [Reply]

@CiK LiYzA ^^, kak minum ayaq 0 je...xdan nak p beli 100plus