Coretan Terbaru KakakeciK

Monday, March 28, 2011

Anak Kucing Comel

Assalamualaikum…

wah wah ada 3 ekor anak kucing comey la depan kedai nie…

dah 2 ari kalau x silap shida perasan ada kotak depan kedai tp x tgok la ada pa kat dalam kotak tu

pastu dok dgr bunyi anak kucing..egtkan anak kucing merayap….

tetiba td ada jiran kedai2 sebelah mai tanya…

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa….bukan kucing shida

shida kan takut n geli ngan kucing

bila shda tgok comey nyer kucing tu kalau shda tak geli mau gak amik beli

so panggil la 2 orang budak dlm kedai ni tanya depa suka kucing dak

depa kata suka depa nak amik bela…tp nak seekor je…shida tak bg kalau seekor baik amik semua

Jiran kedai lak x bg budak2 tu amik g sebab nak tunggu mak kucing tu mai bg susu….kucing tu dah dok teriak2 mesti lapar tu

DSCN5570

3 ekor anak kucing sama warna…comey je….

harap2 ein dapat la jaga anak kucing nie ngan baik….dia kata ok sebab mmg depa dok bela kucing dah pun…

5 comments:

Sunah Mohammad said... [Reply]

WAAAAA...COMEL, COMEL!!! KALER SUME SAME JE..HEHEHE

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

aiyak kucing haha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply]

keciknyer...nak pegang pun gerun..hihi

Pakcu said... [Reply]

comeiiiiiiiii

Cik Moon said... [Reply]

comel2...