Coretan Terbaru KakakeciK

Wednesday, March 20, 2013

Masih Belum Menjadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Cukup..cukup sudah...sampai di sini saja shida buat kek coklat kukus..

heheheh..kakakecik dah putus asa dah peraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas untuk mencuba buat kek coklat kukus...3 bulan nie dah 3x cuba tetap sama je testure nya...tak macam orang lain buat...Malam tadi buat kali terakhir rasa nya kakakecik buat kek coklat kukus...jangan ada sapa pun pujuk suruh kakakecik buat kek coklat kukus...dari nak tanggung risiko tak jadi...kakakecik sanggup tanggung tahan sakit pinggang melapis kek lapis...melapis kek lapis tak de risiko sangat....risiko sakit pinggang je  3 jam depan oven dan risiko jari melecur dok bawak kuar masuk loyang panas..hehehe

So, lepas nie if nak jugak buat kek coklat..kakakecik hanya akan bakar....


6 comments:

Asyifa Mustaffa said... [Reply]

cmne hasilnya tu...? cer tunjuk skit.....apa yg x jdinya....?

kiera'sakura said... [Reply]

kukus kan skill dia lain sikit hihihi. sama la mcm kira xreti kukus kek gula hangus. reti bakar je hihihi

MR & MRS MAKMUM said... [Reply]

kita buat sama2 nak?

diana said... [Reply]

memang susah la buat kek kukus.baik bakar je..

Lydia Miza said... [Reply]

Masalah kita sama

Mrs. Abi said... [Reply]

hahahahahahahahahahahahhaha